۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین روایت شهیدی که مادرش را شفا داد
کد خبر: ۲۳۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در دیدار دانشجویان با خانواده شهید معماریان مطرح شد

روایت شهیدی که مادرش را شفا داد

در دیدار دانشجویان بسیجی با خانواده شهید محمد معماریان در قم، مادر بزرگوار شهید از هدیه فرزندش به او بعد از شهادت و شفای بیماری‌اش سخن گفت.

روایت شهیدی که مادرش را شفا داد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مادر شهید معماریان در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه قم گفت: ماجرای اهداء شال و شفای بیماری از طرف فرزند شهیدم مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون است.
وی اظهار داشت: این ماجرا در سال 1365 اتفاق افتاده و تاکنون 25 سال است که منزل شهید را محل رفت و آمد عاشقان و دلدادگان مکتب شهدا کرده است.
اشرف سادات منتظری در تشریح ماجرای اهداء شال افزود: در محرم سال 65 در پی حادثه‌ای از ناحیه پا به شدت آسیب دیدم و از اینکه نتوانستم به نحو شایسته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم، به درگاه خداوند ابراز ناراحتی کرده و طلب شفا کردم.
وی ادامه داد: صبح روز عاشورا بعد از قرائت زیارت عاشورا در عالم رؤیا دیدم چند از شهدای عزیز از جمله فرزندم محمد در مسجد المهدی قم به دیدارم آمده و محمد پس از گفت‌وگو شال سبزی را که از خدمت سالار شهیدان آورده بود روی پایم قرار داد.
مادر شهید معماریان بیان داشت: زمانی که از خواب بیدار شدم در کمال شگفتی باندها را دیدم که از پایم گشوده شده و شال سبز روی پایم قرار داشت و دیگر دردی احساس نمی کردم.
وی در خصوص حوادث بعد از این جریان ادامه داد: خبر این ماجرا به محضر آیت الله گلپایگانی(ره) رسید و پس از شرح آن موضوع شال خوشبوی معطر به عطر حسینی(ع) مورد تصدیق ایشان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ماجرا را سندی برای اثبات زنده بودن شهدا و همچنین منزل شهید را سال‌ها پایگاهی برای آرمان های اسلام و انقلاب قرار داده است.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان