۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین نام جدید شرکت یاهو چیست؟
کد خبر: ۲۲۵۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

آلتابا ؛

نام جدید شرکت یاهو چیست؟

شرکت یاهو اعلام کرد که قرار است نام خود را تغییر دهد.

نام جدید شرکت یاهو چیست؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،شرکت یاهو پس از انعقاد قرار داد کسب و کار اینترنت که شامل مواردی چون تبلیغات دیجیتالی ، ایمیل و همچنین داراییهای رسانه ای می شود، با شرکت وریزون اعلام کرد که نامش را از" یاهو"به آلتابا (Altaba Inc) تغییر می دهد ،ضمن این که"ماریسا مایر" مدیر عامل فعلی یاهو از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

می شود گفت شرایط قرار داد شرکت " یاهو " با شرکت واریزون بر اساس اتفاقی که سال گذشته برای یاهو افتاد و این شرکت دو رخنه اطلاعاتی را فاش کرد ممکن است تغییر پیدا کند یا حتی این قرارداد ممکن است لغو باشد. 

نکته  قابل توجه این است که در جریان یکی از این رخنه ها حساب 500 میلیون کاربر هک شد و درجریان رخنه دوم، حساب بیش از یک میلیارد کاربر هک شد.

مدیران وریزون اظهار کرده اند اگرچه تناسب استراتژیکی قوی با یاهو می بینند، همچنان درباره رخنه اطلاعاتی تحقیق می کنند.
شرکت یاهو طی یک اظهار نامه رگولاتوری اعلام کرده است که پنج تن از مدیران این  شرکت پس از نهایی شدن قرارداد با شرکت وریزون استعفا خواهند دادو سایر مدیران نیز در این شرکت با نام جدید "آلتابا " به فعالیت خود ادامه می دهند.

لازم به ذکر است بدانید یک شرکت هولدینگ با داراییهایی شامل15 درصد سهم در شرکت تجارت الکترونیکی چینی علی بابا و35،5 درصد سهم در یاهوی ژاپن است.

گفتنی است ؛ طبق اخبار منتشر شده گویا قرار است شرکت جدید" اریک برندت" را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کرده است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان