۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین پیام امام خامنه‌ای فصل جدیدی از مجاهدت‌های زنان را رقم زد
کد خبر: ۲۲۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی در کنگره ملی ۷ هزار شهید زن کشور:

پیام امام خامنه‌ای فصل جدیدی از مجاهدت‌های زنان را رقم زد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام پر مغز و نورانی امام خامنه‌ای فصل جدیدی از مجاهدت‌های زنان را رقم زد و نسل جدید زنان و دختران جوان آینده‌ساز می‌توانند از این راه توشه بگیرند.

پیام امام خامنه‌ای فصل جدیدی از مجاهدت‌های زنان را رقم زد
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 7 هزار شهید زن کشور که در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با رخصت بر پایی این اجلاس، گنج عظیم از معارف خود را بر ما نمایان کرد و گنجینه‌های بی‌پایان از راز آن 7 هزار شهید زن را بر ملت ما جاری ساخت.
وی ادامه داد: گنجینه‌ای که نگاه بر هر قطعه‌ای از آن، هر انسانی را به تکریم و تجلیل وا می‌دارد و بی‌اختیار هر زبانی را به ستایش می‌چرخاند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن قدردانی از پیام امام خامنه‌ای برای کنگره 7 هزار شهید زن، بیان داشت: پیام پر مغز و نورانی امام خامنه‌ای فصل جدیدی از مجاهدت‌های زنان را رقم زد و نسل جدید زنان و دختران جوان آینده‌ساز می‌توانند از این راه توشه بگیرند و راهشان را روشن‌تر بپیمایند؛ زنان ما تا امروز افتخار آفرین انقلاب اسلامی بودند، امیداواریم این عظمت ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه پیام امام خامنه‌ای مهر باطل نهایی بر تفکر شرقی و غربی علیل و ناتوان است، یادآور شد: در خصوص زن و بیان حقیقت زن انقلابی، آزاده و آزادی‌خواه پیشرو و پیشتاز جا دارد که محققان، دانشمندان، نویسندگان، شاعران و ادبا به میدان بیایند و این کنگره را با هنر زیبایی خودشان ماندگار کنند؛ به ویژه اینکه با شکافتن پیام ولی امرمان راه را برای حق‌طلبان بازتر کنند.
سردار نقدی یادآور شد: جریان عظیم شهدا ناخالصی‌ها و انحرافاتی که در اندیشه و عوامل جوامع در خصوص زن است را شست و شو خواهد داد و حقیقت نورانی زن خدا خواه را از پشت ابرها نمایان خواهد کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان