۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین ارتقاء سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی ضمن خدمت
کد خبر: ۲۲۲۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اداری ومالی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبر داد:

ارتقاء سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی ضمن خدمت

معاون اداری و مالی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از افزایش سطح کمی وکیفی دوره های آموزشی ضمن خدمت دراین اداره کل خبرداد.

ارتقاء سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی ضمن خدمت
به گزارش صبح قزوین، معاون اداری ومالی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین دراین باره افزود: درراستای اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری وماده 2 آیین نامه اجرایی فصل نهم قانون مذکور و به منظور توانمند سازی وارتقای سطح دانش و بینش سرمایه های انسانی  وتوسعه آگاهی عمومی کارکنان دولت اموراداری این اداره توانسته است تاکنون3200نفر ساعت آموزش را اجرا نماید که ازجمله این کلاسها دوره های تخصصی ویژه همکاران و دوره های عمومی نظیر فرزند پروری، آسیب شناسی خانواده، آموزه های اسلامی درنظام اداری واخلاق حرفه ای می باشد.
این مسئول تصریح کرد: هدف آموزشهای ضمن خدمت ایجاد و ارتقاء سطح دانش و مهارت مورد نیاز پرسنل است بنحوی که در نهایت منجر به بروز رفتاری مطلوب و متناسب با شغل وی باشد وهدف نهایی از آن آماده‌سازی افراد برای اجرای بهتر مسئولیت‌هایشان و بهبود توانایی‌ها و مهارت‌های آنان است.
وی ادامه داد: آموزش امری است همگانی و همیشگی که اگر در سازمان ها به عنوان یک "ارزش مشترک" پذیرفته گردد قطعا در باروری نیروی انسانی و ارتقاء بهره وری سازمانی بسیار مفید و موثر خواهد بود.
منبع: روابط عمومی دراداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان