۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۱۸۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۵ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون استاندار و روسای دانشگاه‌های استان؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا شده است طی مراسمی با حضور معاون استاندار و روسای دانشگاه های استان کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین افتتاح شد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان قزوین که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا شده است صبح دیروز طی مراسمی با حضور معاون استاندار و روسای دانشگاه های استان کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتری نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، مهندس خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دکتر فائزی رئیس جهاد دانشگاهی و مدیران دستگاه های اجرایی استان همراه بود، آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین در حوزه های مختلف، به نمایش درآمد. انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آنها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین فعالان این حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

۶ دانشگاه برجسته استان، ۱۰ واحد صنعتی و فناور و دانش بنیان و ۱۷ دستگاه اجرایی، در این نمایشگاه آخرین دستاورد های پژوهشی و تحقیقاتی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از (۱۴ آذر) آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دایر خواهد بود و ساعت بازدید از آن برای علاقه مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۷اعلام شده است.
انتهای پیام/2002
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان