۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه کشوربا آیت الله باریک بین دیدار کرد
کد خبر: ۲۱۴۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه کشوربا آیت الله باریک بین دیدار کرد

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه خود به استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه کشوربا آیت الله باریک بین دیدار کرد
به گزارش صبح قزوین، در این دیدار که در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزارشد آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از حضور مردم فهیم و ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت ایران وبه خصوص مردم بصیر وهمیشه در صحنه استان قزوین با حضور پرشور ودشمن شکن خود به دشمنان این نظام فهماندند که این ملت همچنان وفادار به آرمانهای والای شهدا ،امام شهدا ورهبری معظم انقلاب بوده وخواهند بود.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین نگاه سازمان اوقاف وامور خیریه کشور به مدرسه صالحیه ودیگر مدارس حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: مدرسه صالحیه که یکی از مدارس قدیمی این شهر وزمانی محل درس طلاب وعلمای به نام این استان بوده در ساخت وتکمیل این مدرسه برای طلاب استان تسریع شود.
امام جمعه قزوین ادامه داد: اداره کل اوقاف باید اولویت برنامه های آن بیشتر به مدارس حوزه های علمیه ،ائمه جمعه و ائمه جماعات مساجد باشد.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین طرح توسعه امام زاده حسین (ع) از سوی اداره اوقاف را کاری مهم دانست واظهارداشت: امام زاده حسین (ع) یکی از مکان های با ارزش ومعنوی برای مردم استان است ودر این مکان نورانی قبور مطهر علما وشخصیتهای برجسته کشور قرار دارد و مردم قزوین علاقه خاصی به این شخصیت ها دارند.
وی ادامه داد: باید در این مکان معنوی که در مرکز شهرنیز قرار دارد همه گونه امکانات رفاهی برای زائرین فراهم شود.
سپس مهندس عبدالرضا عابد (قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه کشور ) حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور باشکوه به دشمنان ویاوه سرایان درس فراموش نشدنی داد.
مهندس عابد به اجرای طرح توسعه امام زاده حسین (ع) در استان بیان داشت: خوشبختانه استان قزوین یکی از استانهای مهم در کشور بوده وباید با کمک همه مردم وخیرین به خصوص استاندار قزوین در توسعه این امام زاده کمک نماییم.
این مسئول ادامه داد: استاندار قزوین نگاه خوب وارزشمندی به طرح مباحث دینی به خصوص مساجد وحسینیه ها داشته که باید این تلاشها برای رفاه زائرین در امام زاده حسین (ع) ودیگر اماکن مذهبی توسعه وگسترش پیدا نماید.
قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه کشور به تکمیل مدرسه صالحیه در استان اظهارداشت: در تکمیل این مدرسه قدیمی کارهایی انجام شده ولی باید این مدرسه زودتر تحویل حوزه علمیه داده شود.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان