۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۲۳۳ هزار شهید، ۴۶۰ جانباز و ۴۳ هزار آزاده از ارزش های اسلامی دفاع کردند
کد خبر: ۲۱۳۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

۲۳۳ هزار شهید، ۴۶۰ جانباز و ۴۳ هزار آزاده از ارزش های اسلامی دفاع کردند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۲۳۳ هزار شهید، ۴۶۰ جانباز و ۴۳ هزار آزاده به همراه جانفشانی ۱۲ میلیون بسیجی نیروی مردمی با چنگ و دندان از ارزش های دینی مان حفاظت کردند.

۲۳۳ هزار شهید، ۴۶۰ جانباز و ۴۳ هزار آزاده از ارزش های اسلامی دفاع کردند
نادر نصیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در مصاحبه با صبح قزوین گفت: این انقلاب همیشه به پشتوانه مردم برجسته شده است و امروز هم به لطف شهدا و به کوری دشمنان انقلاب، مردم با شور، شعور و بصیرتی که بارها و بارها رهبری بر آن صحه گذاشته اند به میدان آمدند.
وی افزود: امسال در راهپیمایی 22 بهمن مردم پیام متفاوتی هم برای دوستان و هم برای دشمنان داشتند؛ به دشمنان پیام دادند که انقلاب ما و حرکت مردم بستری برای احیا و تبلور مجدد اسلام ابتدا در ایران و سپس در جهان شد.
نصیری یادآور شد: در اوایل انقلاب زمانی که هنوز یک ماه بیشتر از پیروزی آن نگذشته بود دشمنان داخلی و خارجی در مقابل اسلام ایستادند و برای محو انقلاب برنامه های متعددی را پیاده کردند.
ترور، تهاجم، کودتا و .
.
.
از جمله این برنامه ها بود.
وی ادامه داد: در جریان ترورها 13 هزار شهید تقدیم انقلاب شد و در جریان تهاجم جنگ ایران و عراق رخ داد که علی الظاهر بین ایران و عراق بود اما از یک طرف نظام نوپای اسلام و از طرف دیگر تمام ابرقدرت های شرق و غرب مقابل هم قرار گرفتند.
233 هزار شهید، 460 جانباز و 43 هزار آزاده به همراه جانفشانی 12 میلیون بسیجی نیروی مردمی با چنگ و دندان از ارزش های دینی مان حفاظت کردند.
تنها تعدد معدودی بودند که همواره ساز مخالف زدند و از هیچ راهی در جهت ضربه زدن به نظام دریغ نکردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: نسل اول انقلاب می دانند که در دهه 60 امام خمینی (ره) صادقانه بر صدور انقلاب اصرار داشتند اما این عبارت برای عموم مردم مفهوم نبود.
امروز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب و با تاثیر مستقیم رهبری ما شاهد صدور انقلاب به سایر کشورها و تحقق وعده های قرآنی هستیم.
همه ی وعده های انقلاب مطابق نص صحیح قرآن بود.
وی ابراز داشت: امروز نحوه ی انقلاب و روح عدالتخواهی و استقلال ایران به سایر کشورهای منطقه صادر شده است.
ما در کانون کفر نیز شاهد این تاثیر هستیم.
به نظر می رسد کسانی که چشم دارند حضور مردم را به نفع خودشان مصادره کنند باید توبه کنند و از اندیشه خام خود دست بردارند.
انتهای پیام/7008/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان