۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای حوزه سلامت استان قزوین
کد خبر: ۲۱۲۸۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشاورز خبر داد:

۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای حوزه سلامت استان قزوین

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای احداث یک باب پایگاه بهداشتی در استان قزوین از محل اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی قرارداد سه جانبه وزارت کشور با وزارت خانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در آینده خبر داد.

۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای حوزه سلامت استان قزوین
به گزارش صبح قزوین، عیسی کشاورز معتمدی با اشاره به اینکه این موضوع در دیدار دکتر علی اکبر زینالو رئیس دانشگاه با ایوب رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اعلام شد، افزود: به محض منعقد شدن این قرارداد، متولیان سلامت استان برای ساخت پروژه فوق اقدام خواهند کرد.
ایشان با بیان اینکه زمان احداث پروژه کمتر از یک سال خواهد بود، اظهار داشت: در نشست مذکور یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز به تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با هدف پوشش بخشی از خدمات دانشگاه، تحویل این سازمان شد و ادامه داد: آمبولانس مذکور در قالب قراردادهای وزارت کشور و دفتر نمایندگی سازمان ملل در امور پناهندگان، خریداری و تحویل شد.
در پایان این دیدار که از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر سیّد سعید اسکویی معاون بهداشتی، محمد زکریا کیایی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر حبیب ا.
.
بهتویی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی « اورژانس» استان حضور داشتند، علاوه بر اینکه از امیر صوفی مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری قزوین به خاطر تلاش هایی که برای تحقق موارد فوق داشت تجلیل شد، آمبولانس مذکور نیز تحویل ابوالقاسم نوروزی مسوول اداره اموال دانشگاه شد.
منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان