۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین فینالیست های فوتسال پیشکسوت استان قزوین مشخص شد
کد خبر: ۲۱۰۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبير هيات فوتبال استان قزوین:

فینالیست های فوتسال پیشکسوت استان قزوین مشخص شد

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین روز جمعه ۱۸ بهمن ماه میزبان اشکنان شیراز خواهد بود.

فینالیست های فوتسال پیشکسوت استان قزوین مشخص شد
به گزارش صبح قزوین، اکبر سکاکی در گفتگو با خبرنگار شاخص اظهار کرد: در اولین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان استان قزوین که با عنوان مرحوم رضا نیکجو، روز گذشته در مرحله نیمه نهایی برگزار شد، تیم های دارایی و آموزش و پرورش ناحیه یک و همین طور تیم های پاس(ب) و مشعل به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم های دارایی و پاس(ب) به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.
وی درباره دیدار تیم های دارایی و آموزش و پرورش ابراز کرد: در دیدار نخست این مرحله، تیم دارایی با نتیجه دو بر صفراز سد تیم آموزش و پرورش گذشت و به عنوان اولین تیم موفق شد به فینال این رقابت ها راه یابد.
سکاکی اضافه کرد: در بازی دوم مرحله نیمه نهایی نیز تیم پاس(ب) در وقت های اضافه با نتیجه ۵ بر ۳ موفق شد تیم مشعل را شکست دهد تا دیگر فینالیست این مسابقات باشد.
دبیر هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: دیدار رده بندی این رقابت ها روز جمعه ۱۸ بهمن ماه قبل از مسابقه تیم های کشاورز قزوین و برق شیراز از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: دیدار فینال این رقابت ها نیز بلافاصله بعد از دیدار تیم های کشاورز قزوین و برق شیراز از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در سالن شهید بابایی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/۷۲۴۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان