۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اخلاق تشکیلاتی همان اخلاق اسلامی است / اخلاق خوب؛ مهم ترین ابزار جذب نیرو در تشکل های دانشجویی
کد خبر: ۲۰۸۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام گمار:

اخلاق تشکیلاتی همان اخلاق اسلامی است / اخلاق خوب؛ مهم ترین ابزار جذب نیرو در تشکل های دانشجویی

حجت الاسلام گمار در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گفت: انسان زمخت و بد اخلاق ارزش ندارد و خوش اخلاقی و با اخلاق حسنه رفتار کردن، یکی از ابزار های جذب نیرو در تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها است.

اخلاق تشکیلاتی همان اخلاق اسلامی است / اخلاق خوب؛ مهم ترین ابزار جذب نیرو در تشکل های دانشجویی
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محسن گمار در کلاس “اخلاق تشکیلاتی” اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین که طی دو روز گذشته در اردوگاه فرهنگی شهید رجایی کرج برگزارشد، راه پاسخگویی به نیاز انسان را داشتن اخلاق اسلامی دانست و گفت: در بطن اخلاق اسلامی، انجام کار برای دیگران به دلیل نیاز افراد به یکدیگر است.
وی ابراز داشت: راه لذت بردن از زندگی، بذل و بخشش و کناره گیری از خود خواهی نفس می باشد و زمخت شدن انسان به علت رفتار در خلاف جهت اخلاق اسلامی است .
حجت الاسلام گمار قاعده فعال شدن در دانشگاه، درقدم اول نیازمندی افراد به یکدیگر و در قدم دوم معاشرت دانشجو با افراد برتر ازلحاظ اخلاقی بیان کرد.
وی اظهار داشت: انسان زمخت و بد اخلاق ارزش ندارد و خوش اخلاقی و با اخلاق حسنه رفتار کردن، یکی از ابزار های جذب نیرو در تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها است.
وی در پایان با اشاره بر سخنی از امام علی(علیه السلام)، تصریح کرد: طوری برای دنیا تلاش کن ، گویی هیچ گاه از دنیا نخواهی رفت و طوری در دنیا زندگی کن که گویی هر آن از دنیا خواهی رفت.
کیوسنا انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان