۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین حمایت کانون فرزندان شهدا از انتصاب یک فرزند شهید در شهرداری قزوین
کد خبر: ۲۰۷۲۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد:

حمایت کانون فرزندان شهدا از انتصاب یک فرزند شهید در شهرداری قزوین

کانون فرزندان شهید استان قزوین حمایت خود را از انتصاب یک فرزند شهید به سرپرستی سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین اعلام کرد.

حمایت کانون فرزندان شهدا از انتصاب یک فرزند شهید در شهرداری قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، کانون فرزندان شهید استان قزوین به نمایندگی از فرزندان شهدا، با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از انتصاب آقای اصغر الله‌یاری فرزند شهید علی الله‌یاری به سرپرستی سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

جناب آقای نصرتی
شهردار محترم قزوین

سلام علیکم
ضمن عرض احترام و ادب، کانون فرزندان شهید به نمایندگی و نیابت از فرزندان شهید استان قزوین از انتصاب اخیر شما که یکی از مشاوران باتجربه خود و از فرزندان شهید را برای تصدی پُست "مدیرعاملی سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین" برگزیدید، تشکر و قدردانی می‌نماید.
بدون شک، این انتصاب زمینه‌ی تعامل بیشتر فرزندان شهدا با دست‌اندرکاران مدیریت و ساماندهی گلزار شهدای مرکز استان را فراهم خواهد آورد.
در ادامه این بیانیه آمده است: این انتصاب دمیدن روح امید در فرزندان شهداست که جزو دلسوز‌ترین افراد نسبت به سرنوشت این نظام مقدس و اسلامی هستند، اما همواره به جای در رأس بودن و مرکزیت، از دور دستی بر آتش داشته‌اند و مجال خدمتگزاری بیشتر برای آنها فراهم نبوده ‌است.
در پایان این بیانیه آمده است: کانون فرزندان شهید این رویداد را به فال نیک می‌گیرد و ضمن عرض خداقوت به مدیرعامل سابق سازمان آرامستان‌های شهرداری قروین برادر ارزشی و ایثارگر جناب آقای غلامرضا ابراهیمی، با تقدیر از جنابعالی بابت این خردورزی و تبریک به آقای اصغر الله‌یاری بابت فرصت جدید خدمتگزاری، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در پیشبرد امور مرتبط با آن سازمان اعلام می‌دارد و امید آن می‌رود که جناب آقای الله‌یاری همچون گذشته که در مسئولیت "مشاور امور ایثارگران شهرداری" خدمت می‌کردند، بتوانند تعامل خوبی با خانواده‌های معظم شهدا داشته باشند.

و من‌الله توفیق
کانون فرزندان شهید استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان