۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین نوبت دهی در مرکز آموزشی ـ درمانی ۲۲ بهمن قزوین تلفنی شد
کد خبر: ۲۰۷۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

نوبت دهی در مرکز آموزشی ـ درمانی ۲۲ بهمن قزوین تلفنی شد

نوبت دهی تلفنی برای درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی ـ درمانی ۲۲ بهمن قزوین آغاز شد تا ضمن اینکه مرکز فوق یک گام به مکانیزه شدن این فرآیند نزدیک شود؛ شهروندان راحت تر برای بهره مندی از خدمات معاینه پزشکان اقدام کنند.

نوبت دهی در مرکز آموزشی ـ درمانی ۲۲ بهمن قزوین تلفنی شد
به گزارش صبح قزوین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن بیان خبر فوق گفت: متقاضیان می توانند از ساعت هشت صبح تا 20 روز قبل از معاینه، از طریق برقراری تماس با شماره های 2550188 برای بیماران خود از پزشکان متخصص روانپزشکی، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان و روانشناسان(مشاوران)، وقت معاینه و مشاوره دریافت کنند .
عیسی کشاورز معتمدی ضمن بیان اینکه شهروندان پس از تماس با شماره های یاد شده، ابتدا نوع درمانگاه و سپس پزشک مورد نظر را انتخاب می کنند و پس از انجام مواردی که گام به گام برای آن راهنمایی می شوند، باید کُد پیگیری که سیستم اعلام می کند را یاداشت کنند و در زمان مراجعه به مرکز، همراه داشته باشند، اظهار داشت: این سیستم توانایی دادن نوبت برای پزشکان متخصص مختلف را در یک تماس گرفته شده دارد و ادامه داد: البته با این روش فقط متقاضی نوبت روز و پزشک مورد نظر خود را رزرو می کند.
ایشان با اشاره به اینکه در این مرحله، دیگر نیازی نیست شهروندان چند ساعت پیش از حضور پزشک در درمانگاه به صورت حضوری برای رزرو اقدام کنند، گفت: ساعت اعلام شده به شهروندان، ساعت معاینه پزشک نیست و هنگام مراجعه به پذیرش درمانگاه مورد نظر ضمن وارد کردن کد پیگیری در قسمت مربوطه(با راهنمایی منشی درمانگاه)، با توجه به افرادی که پیش از آنان مراجعه داشته اند، در فهرست انتظار خواهند بود.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان