۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین میزبانی اوقاف تاکستان از زائران نوروز ۹۳
کد خبر: ۲۰۶۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرپرست اوقاف تاکستان اعلام کرد؛

میزبانی اوقاف تاکستان از زائران نوروز ۹۳

فرهاد مرادخانی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان از میزبان اوقاف تاکستان از زائران نوروز ۹۳ ئر این شهرستان خبر داد.

میزبانی اوقاف تاکستان از زائران نوروز ۹۳
به گزارش صبح قزوین، فرهاد مرادخانی در تاکستان اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان در ایام نوروز در بقاع و اماکن متبرکه میزبان زائران نوروزی می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان ادامه داد: در حال حاضر آمادگی‌های خوبی برای ایام نوروز از سوی اوقاف تاکستان پیش‌بینی شده است و تا روزهای آینده نیز این سطح از تمهیدات افزایش پیدا می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه بسترهای متعدد و مناسبی در بقاع متبرکه شهرستان تاکستان آماده استفاده است، ابراز داشت: سعی و دغدغه مسئولان فرهنگی نیز باید سوق دادن امور مذهبی و فرهنگی به آستانه امامزاده‌ها و بقاع متبرکه باشد همچنانکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بقاع متبرکه باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه موقوفه‌های تاکستان باید گسترش یابد، ادامه داد: کارها و اقدامات صورت گرفته در طول دوران‌های مختلف در این شهرستان در راستای توجه به سنت وقف و احیای موقوفه‌های گذشته نیز قابل تقدیر و ارزشمند بوده است.
این مسئول بیان کرد: برنامه‌های پیش‌روی اوقاف و امور خیریه تاکستان نیز در راستای کمک به تقویت بنیه‌ فرهنگی امامزاده‌ها تاکنون اثرگذار بوده است که از سوی رسانه‌ها به آن پرداخته شده است.
روابط عمومی اوقاف قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان