۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین جریان دانشجویی هرگز به حاشیه نمی رود/ دانشجویان با مطالبه گری در طراحی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کنند
کد خبر: ۲۰۵۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

جریان دانشجویی هرگز به حاشیه نمی رود/ دانشجویان با مطالبه گری در طراحی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کنند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: علی رغم تلاش دشمن، جریان دانشجویی هرگز به حاشیه کشیده نمی شود و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و روحیه گفتمان سازی و مطالبه گری، همواره در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.

جریان دانشجویی هرگز به حاشیه نمی رود/ دانشجویان با مطالبه گری در طراحی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کنند
به گزارش صبح قزوین، محمد ودود حیدری شب گذشته در نشست صمیمانه فرماندهان و افسران جنگ نرم که با حضور مسئولین استانی، ریاست دانشگاه های استان، مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی و مسئولین و جانشینان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حضور اساتید و روسا و مسئولین استان در کنار دانشجویان بسیجی، رسیدن به اهدافی که در سطح دانشگاه ها مطرح می باشد را هموارتر می سازد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: جلسات هم اندیشی ضمن آنکه باید مسئله محور برگزار شود خود یک جلسه هم افزایی است و مسئولین به سخنان دانشجویان و نقد آنان گوش داده و به دنبال نزدیک شدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه در مقوله ی جنگ نرم باشند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به ما یاد دادند که نوع نگاه به مسائل باید از آن چه غرب و استکبار جهانی برای ما تعریف و دیکته کرده، متفاوت باشد.
حیدری تاکید کرد: نگاه انقلاب اسلامی، ریشه در عقاید دینی و اسلامی دارد.
این مقام مسئول ابراز داشت: بدون تردید امروز در جهانی زندگی می کنیم که تحت تهاجم جنگ نرم قرار گرفته و غرب این پاتک را به ما وارد کرده است.
وی با تاکید بر جدی گرفتن گفتمان انقلاب اسلامی، گفت: برای حرکت در این مسیر و کسب عزت و سربلندی باید همواره به رهنمودهای مقام معظم رهبری که چون چراغی روشنگر راه است، توجه شود و حرف ولایت فقیه بر روی زمین نماند.
حیدری تشکل های دانشجویی را از مهم ترین قشر تاثیر گذار در شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: جریان دانشجویی که همیشه از سوی دشمن به عنوان یک عنصر معترض ذاتی به نظام و دولت قلمداد شده است، از مهم ترین دلایل و بسترهای ایجاد انقلاب اسلامی در ایران بوده است.
وی با اشاره بر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که دانشجویانی بودند که از درس و دانشگاه دست شسته و راهی مناطق جنگی شده بودند، اظهار داشت: این دانشجویان که اغلب در سنین پایینی بودند به خوبی شرایط سخت و بحرانی جنگ را مدیریت می کردند.
حیدری عنوان کرد: علی رغم تلاش دشمن، جریان دانشجویی هرگز به حاشیه کشیده نمی شود و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و روحیه گفتمان سازی و مطالبه گری، همواره در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد و آنچه با شکل گیری انقلاب اسلامی رقم خورده است را به سر منزل مقصود می رساند.
وی مطالبه گری را از مهم ترین رسالت های یک دانشجو دانست و اظهار داشت: تشکل دانشجویی در کنار بمواضع اجتماعی و بصیرتی خود، با مطالبه گری برای طراحی یک گفتمان مثبت تلاش کند.
کیوسنا انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان