۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین چهارمین نشست سال جاری کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۰۴۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قاریان پور:

چهارمین نشست سال جاری کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین برگزار شد

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری شهرستان قزوین گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی در سطح شهرستان قزوین انجام شده است.

چهارمین نشست سال جاری کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، قاریان پور معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری شهرستان قزوین در ابتدای چهارمین نشست سال جاری کمیته مذکور که روز اول بهمن 1392 در فرمانداری قزوین برگزار شد، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی در سطح شهرستان قزوین انجام شده است و ادامه داد: مقامات استانی نیز بر ترک اجباری معتادان تأکید دارند و باید سریع تر مکانی برای این اقدام راه اندازی شود.
در ادامه برنامه فوق، دکتر محمدرضا مدبّر رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین و دبیر شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان نیز خواستار مشارکت همه سازمان ها در پیشبرد اهداف این کمیته شد.
همچنین سرهنگ قاسم غیاثوند دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین درباره انواع مواد مخدر اظهار داشت: تریاک، هروئین و شیشه، نسل های اول تا سوم مواد مخدر در ایران می باشد و افزود: در حال حاضر ماده جدیدی به بازار آمده است که خطرناک تر از سایر مواد بوده و باید جدّی گرفته شود.
ایشان با بیان کرد اینکه برای رسیدن به هدف کمیته، نیروی انتظامی باید حول دو محور مهم کاهش تقاضا و مقابله با عرضه مواد، به صورت تیمی و منسجم برنامه ریزی کند، پیشنهاد داد: توانمندی دست اندرکاران کمیته از طریق تشکیل اتاق فکر و برگزاری میزگرد علمی با استفاده از نخبگان، روانپزشکان و روانشناسان، انجام شود.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان