۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات
کد خبر: ۱۹۴۳۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از اعزام دو تیم پشتیبانی امداد و نجات به مناطق سیل زده کجور خبرداد.

سیل در کجور/اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از اعزام دو تیم پشتیبانی امداد و نجات به مناطق سیل زده کجور خبرداد.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه مازندران، امیرحسین عسگرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته و امروز در بخش کجور و وقوع سیل در برخی مناطق بخش، اظهار کرد: طی دیروز و امروز بارش‌های ناگهانی باران بهاری موجب وقوع سیل در بخش کجور شد و بر اثر آن برخی خودروها و افراد در مسیر جاده‌ها گرفتار شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای پایگاه امداد و نجات بخش کجور در مناطق سیل زده افزود: در سیل روز گذشته کجور تعداد 80 خودروی گرفتار در سیل جاده‌ای توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نوشهر و کجور رهاسازی شده و نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با بیان این‌که نیروهای امدادی هلال احمر تا نیمه شب گذشته در مناطق سیل زده کجور حضوری فعال داشتند، خاطرنشان کرد: هم‌چنین سیل سبب آبگرفتگی 6 واحد منزل مسکونی به همراه 24 تن از ساکنان آن شد که در این رابطه تعداد 12 تخته موکت، 6 ست ظروف، 6 دستگاه چراغ والور، 6 ست بهداشتی، 6 بسته البسه، 48 قوطی کنسرولوبیا، 48 تخته پتو بین آسیب دیدگان از این سیل توزیع شد.

عسگرزاده در پایان گفت: ساعتی قبل نیز بارش‌های شدید و ناگهانی باران در بخش کجور سبب جاری شدن سیل و اختلال در رفت و آمد خودروها در مسیر شد که با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها، مسیرها بازگشایی و تردد در آن به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان