۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می شود
کد خبر: ۱۹۰۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله تاکندی:

پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می شود

آیت الله تاکندی گفت: توجه به حق و حقوق مردم و رعایت مسائل شرعی و پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می شود.

پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می شود
به گزارش صبح قزوین، نشست تخصصی وقف یکشنبه شب با حضور آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله محمدی تاکندی استاد حوزه، حجت الاسلام صادقی دادستان، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون در سالن کنفرانس اداره اوقاف قزوین برگزار شد.
در مراسم آیت الله محمدی تاکندی از اساتید حوزه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: من آشنایی دیرینه با مجموعه اوقاف دارم واز حجت الاسلام نوروزی تشکر می کنم که با اقدامات شایسته و بهنگام گره از گره های خلق خدا را باز می کنند وی با بیان اهمیت وقف اظهارداشت: توجه به حق و حقوق مردم و رعایت مسائل شرعی و پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می شود.
آیت الله تاکندی در ادامه گفت: متولیان در زنده نگه داشتن موقوفات و جلوگیری از حیف ومیل کردن آن دقت بسیار داشته باشند تا این کار خیر که از نسل گذشته مانده به نسل آینده به شکل مطلوب به ارث برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تنها چیزی که از انسان در دنیای باقی به جای میماند آن رفتاری است که در دنیای فانی داشته ایم لذا باید انسان به گونه ای رفتار کند که خیرات و حسناتی از خود برجای بگذارد.
وی تقویت ارتباط با روحانیون و علما را در ترویج و احیاء فرهنگ وقف موثر دانست و خواستار توجه جدی به آن شد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه خطبا جمعه و جمعی از روحانیون ضمن تقدیر و تشکر از حجت السلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خصوص خدمات و عملکرد صورت گرفته طی سال های اخیر تداوم و استمرار فعالیت های مطلوب و اثر بخش را خواستار شدند.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان