۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین با ابزار مطالعه و بررسی به تشخیص درست حق از باطل بروید/ نگاه دانشجو به رهبری باشد
کد خبر: ۱۹۰۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حامد زمانی خطاب به دانشجویان:

با ابزار مطالعه و بررسی به تشخیص درست حق از باطل بروید/ نگاه دانشجو به رهبری باشد

حامد زمانی گفت: دانشجویان باید از جهل و جو زدگی دوری کنند و با افزایش مطالعات، حق را از باطل تشخیص دهند.

با ابزار مطالعه و بررسی به تشخیص درست حق از باطل بروید/ نگاه دانشجو به رهبری باشد
به گزارش صبح قزوین، حامد زمانی ضمن اشاره بر وظیفه یک دانشجو؛ نگاه دانشجو را به کلام رهبری معطوف کرد و گفت: دانشجو باید نگاهش به رهبری باشد و در موضع گیری های خود به کلام رهبری توجه کند و بیشتر و کمتر از آن، سخن نگوید.
خواننده انقلابی و متعهد ایرانی تاکید کرد: ولایت فقیه چهارچوب امنی است که هیچ گاه انسان را به اشتباه نمی اندازد و همیشه جوابگو است.
دانشجوی ارشد رشته علوم سیاسی عنوان کرد: نیمی از انگیزه ام در کارهای هنری را از دغدغه های راه کسب علم، به دست می آورم و انگیزه اصلی من در ادامه این راه، شیرین بودن مسیر ائمه(علیهم السلام) است.
زمانی خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان باید از جهل و جوزدگی دوری کنند و مطالعه و بررسی را افزایش دهند.
وی افزود: در زمان ما، حق و باطل در هم تنیده شده است و تشخیص و جدا کردن آن ها بسیار سخت است.
این خواننده اظهار داشت: تشخیص درست حق از باطل و خدمت صادقانه به کشور، خانواده و مردم جامعه، نیازمند نوری است که این نور فقط با قدم برداشتن در مسیر ائمه(علیهم السلام) حاصل می شود.
وی خاطرنشان کرد: فردی که می خواهد وارد جامعه شود، باید به قدری محکم و معتقد باشد که از اتفاقات و حواشی نترسد و سیاستی برای خودش پایه ریزی کند و به آن پایبند باشد.
زمانی در خصوص تاثیرگذاری آهنگ های خود، ابراز داشت: هر جه که من و سرود های من، بیشتر شناخته می شویم، طرفداران هم بیشتر می شوند و ما هنوز نتوانستیم دغدغه های فرهنگی جامعه را پاسخگو باشیم.
خواننده سرود “گزینه های روی میز” تاکید کرد: من سکوت نمی کنم و حقیقت را فریاد می زنم و کسانی که به قول قرآن در قلبشان مرض دارند، نمی پذیرند ولی دوستانی که دنبال حق وحقیقت اند، می پذیرند و نتیجه پذیرش حق را هم می بینند.
کیوسنا انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان