۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار فائزه هاشمی با بهائیان هنجار شکنی در اندیشه های انقلاب است
کد خبر: ۱۸۴۳۳۰ نویسنده: حجت الاسلام ذوالنور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۷ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

ذوالنور در مصاحبه با صبح قزوین مطرح کرد

دیدار فائزه هاشمی با بهائیان هنجار شکنی در اندیشه های انقلاب است

منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: دیدار فائزه هاشمی با جمعی از بهائیانین نوعی خودنمایی است چنین اشخاصی برای جلب توجه و خودنمایی معمولا به اموری متوسل می‌شوند که با هنجار شکنی در جامعه همراه است.

دیدار فائزه هاشمی با بهائیان هنجار شکنی در اندیشه های انقلاب است
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، منتخب مردم قم در مجلس دهم و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به ديدار اخير فائزه هاشمي با يكي از سران بهائيت اظهار کرد: بهائیت جریان اسلام و دین ستیز که مخالف ادیان توحید است و کسانی که ادعای رهبری دینی و اسلام شناسی دارند با انجام این کارها نقاب را کنار می‌زنند و باطن خود را برملا می‌کنند. 
وی گفت: اقدام خانم هاشمي جاي تعجب ندارد و اگر چنين نمي‌كرد جاي حيرت و تعجب بود، این‌ها کسانی هستند که مشربشان این است و خطوط قرمزی در اعتقادات و باورهای دینی خود ندارند.
منتخب مردم قم در ادامه اضافه کرد: این شخص از جمله بهائيان مجرم زنداني در جمهوری اسلامی بوده که فائزه هاشمی با این شخص بهائی نیز در زندان همبند بوده است. 
ذوالنور با اشاره به اینکه خانواده هاشمی سابقه هنجارشکنی دارند، تصریح کرد: کسی که بحث کت‌ودامن و دوچرخه سواری بانوان را مطرح کرد و یا اموری که معمولا متدینین نظر مثبتی ندارند این‌ها سعی می‌کنند هنجار شکنی کنند.
وی با اشاره به اینکه انجام این کارها بیشتر جنبه خودنمایی و جلب توجه را دارد، ابراز کرد: این‌ها پایبند اصول و ارزش‌ها نیستند و نسبت به خطوط قرمز دینی تهتک و تعدی دارند، انسان‌هایی که در قدرت و سرزبان‌ها بودن در مطبوعات و رسانه‌ها حضور داشتن و حیات سیاسی داشتن برای آنها مهم است. 
کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: این چنین اشخاصی برای خودنمایی معمولا به اموری متوسل می‌شوند که با هنجار شکنی در جامعه این مسائل اتفاق می‌افتد.
وی با بیان اینکه بعضی از اشخاص در زدودن قبح مسائلی که برای مردم ما قبیح است پیشتازی می‌کنند، بیان کرد: بعضی‌ها برای تحقق این اهداف نامناسب تلاش و تعقیب می‌کنند که متاسفانه این دیدار با فرقه ضاله بهائیت از همان موارد است.
ذوالنور در پایان با اشاره به اینکه بهائیت ضلالت آشکار است، خاطر نشان کرد: دیدار خانم هاشمی با فرقه ضاله بهاییت از مصادیق جرم محسوب نمی‌شود که با آن برخورد قانونی شود بلکه این کار شخصیت انسان و خانواده را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان