۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین يك شرکت خدمات مسافرتي و گردشگري در استان قزوين تعليق شد
کد خبر: ۱۸۲۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير كل ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين:

يك شرکت خدمات مسافرتي و گردشگري در استان قزوين تعليق شد

در پي بازديدهاي به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي استان، يك دفتر خدمات مسافرتی در شهر محمديه به حالت تعلیق درآمد.

يك شرکت خدمات مسافرتي و گردشگري در استان قزوين تعليق شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين، حميد رضا قاسمي مدير كل ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: طبق بررسي‌هاي به عمل آمده و نظارت کارشناسان بر دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي فعاليت شرکت خدمات مسافرتي و گردشگري ماهين گشت واقع در شهر محمديه استان قزوين به دليل رعايت نکردن مفاد آئين نامه (عدم حضور مدير عامل در محل كار و عدم تمديد پروانه بهره‌برداري) به مدت يک ماه به حالت تعليق درآمد.
قاسمي با اشاره به نقش دفاتر خدمات مسافرتي در صنعت گردشگري افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه ميان عرضه كننده‌ی اصلی خدمات همچون تورگردان‌ها يا شركت‌های حمل و نقل و هتل‌ها از يك سو و گردشگران متقاضی سفر از سوی ديگر عمل می‌كنند.
آنها در واقع پيشاني اولين برخورد متقاضيان با صنعت گردشگری هستند كه توفيق يا عدم توفيق اين واسطه‌ها بر موفقيت يا شكست برنامه‌های مقاصد گردشگری و عرضه كنندگان خدمات گردشگری تاثيرگذار است.
اين دفاتر با برقراری ارتباط ميان عرضه‌كننده و متقاضی، در واقع شكل دهنده‌ی بازار گردشگری هستند و در مواردی كه اين بازار پيشتر شكل گرفته است به عنوان عاملی رونق بخش و متحول كننده بازار عمل می‌كنند.
وي در ادامه اظهار داشت: طبق آئين نامه شرکت‌ها، دفاتر تعليق شده موظفند در زمان تعليق از قبول تعهدات جديد خودداري کرده و طبق دستورالعمل‌هاي اين اداره کل به تعهدات قبلي خود عمل نمايند وآغاز فعاليت مجدد اين شرکت منوط به تطبيق وضعيت با آئين نامه مربوطه و موافقت کتبي اين اداره کل خواهد بود.
مدير كل ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين در پايان يادآور شد: شماره تلفن گوياي 3685024 و سامانه پيام کوتاه 300002585 به صورت شبانه روزي قادر به رسيدگي به شکايات بوده و تمامي شهروندان و گردشگران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با نحوه عملکرد و ارائه خدمات تاسيسات گردشگري با اين شماره ها تماس گرفته تا در اسرع وقت به پيشنهادات و شکايات و تقدير و تشکرهاي واصله رسيدگي گردد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان