۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین خدمت به نیازمندان افتخار کارکنان کمیته امداد است
کد خبر: ۱۸۲۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علی محمد آهنی:

خدمت به نیازمندان افتخار کارکنان کمیته امداد است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: خدمت به نیازمندان و محرومان موهبت و لطف الهی است که کارکنان این نهاد مقدس باید قدر آن را بدانند چراکه این کار نیک و خداپسندانه باعث مباهات و افتخار است.

خدمت به نیازمندان افتخار کارکنان کمیته امداد است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، علی محمد آهنی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين و مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: باعث افتخار است که در کنار امدادگران هستیم و توفیق یافتیم از نزدیک با انعقاد این تفاهم نامه با دست اندرکاران این نهاد مقدس همکاری کنیم.
وی ادامه داد: خدمت به نیازمندان و محرومان موهبت و لطف الهی است که باید قدر آن را بدانیم و باعث مباهات و افتخار است که به نیازمندان جامعه خدمات ارائه دهیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: این تفاهم نامه یک فرصت ارزشمند و گرانبهایی است برای کمک به اقشار آسیب دیده، ما به هر میزان با کمیته امداد همکاری داشته باشیم بازهم کم است امیدواریم این تفاهم نامه منشاء خیر و برکت برای جامعه هدف باشد.
وی اضافه کرد: در حکومت اسلامی به هر میزان دستگاه های دولتی فعالیت های مطلوب و خوبی داشته باشند، دستاورد خوبی نیز در جامعه حاصل خواهد شد.
آهنی یادآور شد: دولت وظیفه دارد در نظام حکومتی خدمات بیشتری را به مردم بویژه اقشار آسیب دیده و دهک های کم درآمد جامعه ارائه دهد تا ذائقه مردم بویژه نیازمندان را از نظام ولایی شیرین تر کند البته نهاد مقدس کمیته امداد این دستاورد ارزشمند را در راستای خدمت به محرومان کسب کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان