۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باید از بخشی نگری در مدیریت حفظ محیط زیست پرهیز کرد
کد خبر: ۱۸۱۱۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روزبه:

باید از بخشی نگری در مدیریت حفظ محیط زیست پرهیز کرد

استاندار قزوین نيز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان قزوین بر تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه ها در زمینه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات زیست محیطی باید از بخشی نگری پرهیز کرده و تنها به دنبال حل مشکلات باشیم.

باید از بخشی نگری در مدیریت حفظ محیط زیست پرهیز کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، استاندار قزوین نيز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان قزوین بر تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه ها در زمینه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات زیست محیطی باید از بخشی نگری پرهیز کرده و تنها به دنبال حل مشکلات باشیم.
وي افزود: استان قزوین به لحاظ برخورداری از محیط طبیعی مناسب و کارکنان شایسته در حوزه محیط زیست از بسترهای لازم برای توسعه و ارتقای زیست محیطی برخوردار است.
وی اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست این استان به لحاظ وجود بسیاری از مسایل زیست محیطی از جمله صنایع مختلف و آلاینده ها رسالت سنگینی است که باید با فهم مشترک دست اندرکاران این حوزه اقدام مناسبی برای آن انجام شود.
روزبه ادامه داد:برای حرکت در این مسیر تمام دستگاه های مرتبط باید تنها به دنبال حل مشکلات باشند نه اینکه وظیفه سازمانی خود را به کرسی بنشانند.
وی افزود: برای ارتقای وضعیت محیط زیست استان تمام مسئولان و جامعه باید با نگاهی عمومی به حرکت واداشته شوند و در این راه همه وظیفه خود را انجام دهند.
روزبه با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری قزوین برای ارتقای وضعیت زیست محیطی استان از خدمات آنان قدردانی کرد و افزود:در طول سال های اخیر با پیگیری های مدیریت شهری قزوین اقدامات موثری در جهت بهبود وضعیت محیط زیست انجام شده که در کمتر شهری چنین تدابیری اندیشیده شده است.
استاندار قزوین اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه سازمان حفاظت محیط زیست و بهره برداری از تجربه شهرداری قزوین در جهت تحقق منویات مسائل محیط زیست شاهد ابتکار و رونق بیشتر این موضوع در تمام کشور باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان