۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان گرامي داشته شد
کد خبر: ۱۷۵۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در بيانيه اي مشترك؛

سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان گرامي داشته شد

با صدور بيانيه مشتركي از سوي نماينده ولي فقيه و استاندار قزوين سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان گرامي داشته شد.

سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان گرامي داشته شد
به گزارش صبح قزوين، نماينده ولي فقيه،امام جمعه و استاندار قزوين با صدور بيانيه مشتركي سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان گرامي داشتند.
در اين بيانيه آمده است؛ اين روز نقطه عطف و برگ زريني از دفتر تاريخ پر از افتخار مردم اين استان است كه در آن، مردم انقلابي، متدين و ولايت مدار قزوين با حضور آگاهانه، حماسي و بي نظير خود با شور و شعور انقلابي و ولايي از مقام معظم رهبري استقبال كردند.
در ادامه آمده؛ مردم استان با اين حضور گرم و بي نظير، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي را بار ديگر مأيوس كردند تا اين واقعه مهم به حماسه اي جاويد و ماندگار مبدل شود كه هيچ گاه از خاطره مردم صادق، قدرشناس و نجيب اين ديار بدون ترديد بيرون نخواهد رفت.
اينجانبان دهمين سالروز اين حضور و استقبال باشكوه را كه در سايه آن مردم شهيدپرور، بيدار و فهيم استان قزوين يكبار ديگر بيعت و پيوند ناگسستني خود را با مولا و مقتداي خود به نمايش گذاشتند گرامي مي داريم و بر استفاده و بهره برداري از بيانات و ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در ديدار عمومي با مردم قزوين و ديدارها و نشست هاي مختلف با اقشار و گروه هاي مختلف مردم استان به عنوان منشور و سند توسعه و تعالي استان و جان مايه و چراغ راه تمامي جهت گيري ها، برنامه ها و فعاليت ها توسط مديران و مسئولان و گروه هاي مختلف در محورهاي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و علمي تاكيد داريم.
انتهاي پيام/ 3003  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان