۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین عملکرد آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است
کد خبر: ۱۷۳۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

عملکرد آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است

با نگاهی به رفتار گذشته آمریکا با ایران کاملا در می یابیم که هیچگاه در برخورد با ایران صادق نبوده و رفتارهای آنها همیشه شیطنت آمیز و تحت تاثیر رژیم صهیونیستی بوده است.

عملکرد آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرنگار صبح قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز اشغال بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست های غاصب از سالیان قبل در هر فرصتی بخشی از سرزمین‌های اسلامی را به اشغال خود در می‌آوردند اما پیروزی انقلاب اسلامی که نمایش عزت، اقتدار و خیزش اسلامی مسلمین جهان بود، فرصت و جرات پیشروی در سرزمینهای اسلامی را از آنان گرفت و هر به جلو می‌رویم  فرصت پس گرفتن سرزمینهای اشغالی بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین ایران را علاوه بر قدرت نظامی دارای قدرت سیاسی دانست و تصریح کرد: منطقه و تمام دنیا روی ایران و قدرتش حساب می‌کند و همین قدرت و اقتدار است که  آمریکا با حمله به سوریه سعی در تبدیل آنجا به اسرائیلی دیگر بود که حاکمیت صهیونیست را بر آنجا مسلط سازد اما حضور نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه دشمنان را به خاری کشاند و عزت اسلامی را تا دریای مدیترانه گسترش داد و نگذاشت این فکر پلید به ثمر برسد.

وی افزود: عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و لطف الهی است که باید به آن افتخار کرده و قدرش را بدانیم و از این دستاورد صیانت کنیم.

حجت الاسلام عابدینی ابراز داشت: آمریکا تحت تاثیر اسرائیل است و تفکیک این دو مقدور نبوده و آنها عقبه و ذریه همان کسانی هستند که خداوند در قرآن کریم آنان را پیمان شکن و تحریف کننده کلام می نامد و لعنتشان می‌کند و لعنت الهی همانگونه که در طول تاریخ مشاهده شده دلیلی برای بی ثباتی مستکبرین و در راس آنها اسرائیل است.

وی با اشاره به عهد شکنی ها و فریبکاریهای آمریکا خاطر نشان کرد: مسلمانان همیشه شاهد خیانت‌های آمریکا هستند هما‌نطور که ایران در مذاکرات ژنو شاهد پیمان شکنی آمریکا بود و این رفتار دوگانه آمریکایی‌ها در برابر مذاکرات ژنو نشان دهنده اوج فریب‌ کاری آنها است که این نیز از خوی استکباری آنها سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه موقت قزوین ضمن تشکر از هیئت دولت و رئیس‌جمهور برای معرفی مرتضی روزبه به عنوان استاندار جدید قزوین گفت: استاندار جدید قزوین باید اتخاذ راهکارهایی در راستای برطرف کردن مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان،‌ واحدهای اقتصادی و صنعتی را اولویت کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام عابدینی هفته پژوهش را مهم ارزیابی و تصریح کرد: ‌باید توجه به پژوهش در دانشجویان، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و دانش‌آموزان گسترش یابد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: تحقیق و پژوهش می‌تواند به تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی مناسب در مسائل مهم منجر شود و به همین دلیل هفته پژوهش می‌تواند بهترین فرصت برای تولید علم باشد.

حجت الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های نظامی و همچنین هسته‌ای کشورمان نیز نتیجه همین تحقیق و پژوهش است که اهمیت این مسئله را دوچندان می‌کند.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه با اشاره به سردی هوا و کاهش چند درجه‌ای آن از مردم خواست تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز از بروز مشکلات برای دیگر هموطنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان