۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ایستگاه سلامت در مساجد شهر قزوین برپا می‌شود
کد خبر: ۱۷۱۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۱۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

ایستگاه سلامت در مساجد شهر قزوین برپا می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برپایی ایستگاه سلامت در مساجد محلات ۱۴ گانه و فرهنگسراها همزمان با هفته سلامت در قزوین خبر داد.

 ایستگاه سلامت در مساجد  شهر قزوین برپا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت ویژه برنامه‌های متنوعی توسط این سازمان برنامه‌ریزی شده است که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پرداخت و افزود: به مناسب هفته سلامت نهمین جشنواره سپاس ویژه تجلیل از پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهید بلندیان پنجم اردیبهشت ماه در مرکز بهداشت شهید بلندیان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، برگزاری همایش ورزشی همراه با اجرای مسابقه طناب کشی ویژه داوطلبان سلامت و عموم شهروندان را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمردواظهار کرد:این همایش چهارم اردیبهشت در بوستان بانوان برگزار می‌شود.

وزیری نژاد از برگزاری همایشی با موضوع شعار روز جهانی بهداشت همراه با مسابقه واهداء جوایز ویژه داوطلبان سلامت و کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: این همایش هشتم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر بانو حضرت زهرا(س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مسابقه علمی با توجه به شعار امسال هفته سلامت ویژه کارکنان شهرداری از یکم تا هفتم اردیبهشت در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

وی برگزاری تور یکروزه سلامت در گیلان ویژه کارکنان مرکز بهداشت شهید بلندیان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در نیمه دوم اردیبهشت ماه را از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی در هفته سلامت ذکر کرد.

وزیری نژاد همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برپایی ایستگاه سلامت در مساجد محلات 14 گانه و فرهنگسراها ویژه عموم مردم همزمان با آغاز هفته سلامت تا پایان اردیبهشت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تیربرد، بیلبرد و فیکسچر در سطح شهر، ارسال پکیج‌های آموزشی از طریق اتوماسیون و توزیع پوستر و بروشور در محلات و فرهنگسراها، چاپ بنر، فیکسچر با موضوع شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت و نصب آنها در مساجد محل و فرهنگسراها و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسب هفته سلامت در حوزه تبلیغات شهری می‌باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان