۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین کشف ۴۵ فقره سرقت با دستگیری ۱۳ سارق در قزوین
کد خبر: ۱۷۱۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف ۴۵ فقره سرقت با دستگیری ۱۳ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۴۵ فقره سرقت در یک هفته گذشته خبر داد.

کشف ۴۵ فقره سرقت با دستگیری ۱۳ سارق در قزوین

سرهنگ پاسدار محمدرضا میرحیدری در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین، مأموران انتظامی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین، 2 سارق داخل خودرو شناسایی و دستگیر شده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 10 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران کلانتری 14 قزوین نیز با دستگیری یک سارق سابقه دار موفق به کشف پنج فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

میر حیدری همچنین از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی توسط مأموران کلانتری 17 قزوین خبر داد و افزود: سارق دستگیر شده به هشت فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره معترف شده است.

وی دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی توسط مأموران کلانتری 11 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان قزوین برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در شهرستان البرز نیز با دستگیری یک سارق کیف قاپ و سه سارق سیم برق، پنج فقره سرقت کیف قاپی و سه مورد سرقت سیم و کابل در این شهرستان کشف شد.

میرحیدری اظهار داشت: در اقدام دیگری مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا با دستگیری یک سارق، پنج فقره سرقت آهن آلات را در این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: همچنین با تلاش مأموران انتظامی شهرستان آبیک، 2 سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شده و سه فقره سرقت خودرو کشف شد.

این مقام مسئول کشف 2 مورد سرقت مغازه با دستگیری یک سارق توسط مأموران پلیس آگاهی قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در هفته گذشته عتوان کرد.

انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان