۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین مرخصی ۱۵روزه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی تاکستان
کد خبر: ۱۷۱۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با موافقت رییس دادگستری شهرستان تاکستان:

مرخصی ۱۵روزه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی تاکستان

رییس دادگستری شهرستان تاکستان نیز در این دیدار با اشاره به تراکم جمعیت کیفری برحضور مداوم قضات در زندانها تاکیدکرد وگفت: حضور قضات در زندان و تسریع در رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان از مهمترین راههای کاهش جمعیت کیفری است.

مرخصی ۱۵روزه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی تاکستان
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، رسول اصانلو افزود: برای اصلاح وتربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنها به آغوش خانواده هایشان دستگاه قضایی نهایت همکاری را در این زمینه دارد و برای تعامل بیشتر، زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی در زندانها بوجود آمده است.
وی، در این بازدید با اعطای مرخصی ۱۵ روزه به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی حوزه شهرستان تاکستان موافقت کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تاکستان نیز یکی از اولویت های پیش روی انجمن را توسعه اشتغال مددجویان و خانواده آنان خواند و گفت: برای کاهش آسیب های ناشی از تحمل حبس، توانمندسازی خانواده مددجویان برای کسب درآمد و رفع نیازهای معیشتی بسیار ضروری است وبا تحقق اشتغال این گروه آسیب پذیر ،زمینه بسیاری از تکرار جرائم از بین خواهد رفت.
ˈبهزاد طاهرخانیˈافزود: صرف کمک های نقدی وغیرنقدی به خانواده زندانیان بی بضاعت نمی تواند ما را در به ثمر رساندن رسالت سنگین اصلاح مجرمین یاری دهد.
وی در پایان کمک ۳۰میلیون ریالی خیرین انجمن حمایت برای آزادی زندانیان ، خرید فرش نماز حسینه حضرت ابوالفضل(ع) زندان مرکزی، اعطای مرخصی پنج روزه از طرف دادستان تاکستان و اعطای مرخصی پایان حبس به مددجویان حوزه قضایی این شهرستان را از برکات این بازدید عنوان کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان