۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۲۰ آذر ماه/ یاران دیروز رهبری، تدارکات چی امروز دشمن
کد خبر: ۱۷۱۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس؛

۲۰ آذر ماه/ یاران دیروز رهبری، تدارکات چی امروز دشمن

آیت الله سید علم الهدی گفت :امروز طرف ما تدارکات چی هایی هستند که خود را همسنگر رهبری می دانند،می گویند ما مخلص رهبری هستیم ولی تدارکات چی لشگر محمد ابن اشعث شده اند و برای دشمن تدارک می کنند.

 ۲۰ آذر ماه/ یاران دیروز رهبری، تدارکات چی امروز دشمن

به گزارش صبح قزوین ،در پی پخش صحنه های کو تاهی از حرمت شکنی های هواداران یکی از کاندیداهای ناکام در انتخابات ریاست جمهوری به تمثال مبارک امام خمینی و رهبر معظم انقلاب دانشگاه تهران ،مرکز مدیریت حوزه علمیه قم  انتشار بیانیه ای از تعطیلی دروس حوزه علمیه در روز شنبه 21 آذر ماه و تجمع اعتراض آمیز طلاب به همین مناسبت خبر داد.

ایسنا: نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی اعتراض آمیز پرداخته وخواهان برخورد با عوامل اهانت به تمثال مبارک امام و رهبر معظم انقلاب شدند.

فارس: آیت الله سید احمد علم الهدی در اجتماع مداحان اهل بیت در مهدیه تهران گفت: امروز طرف ما تدارکات چی هایی هستند که خود را همسنگر رهبری می دانند،می گویند ما مخلص رهبری هستیم ولی تدارکات چی لشگر محمد ابن اشعث شده اند و برای دشمن تدارک می کنند.
این افراد که سابقه همسنگری با رهبری را نیز دارند ،نباید تدارکاتچی دشمن شوند
.

download (1)

ایلنا: یوسف صانعی در دیدار با دبیر و اعضای کمیته دانشجویی دبیر خانه حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی(به ریاست علی اکبر محتشمی پور) گفت: انسان های ظالم عکس امام را آتش می زنند بعد می گویند کار دانشجویان بوده است در حالی که  دانشجویان فدایی امام هستند و همه چیزشان را از امام دارند.

انتهای پیام/7007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان