۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین احتمال بازگشت فرگوسن به منچستر
کد خبر: ۱۷۰۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کاهش شانس قهرمانی منچستر؛

احتمال بازگشت فرگوسن به منچستر

به گزارش رسانه هاي انگليسي، در صورتي که نتايج ضعيف منچستريونايتد ادامه پيدا کند، مديران اين باشگاه آماده اند تا با برکناري ديويد مويس، سرالکس فرگوسن را به الدترافورد برگردانند.

احتمال بازگشت فرگوسن به منچستر
به گزارش صبح قزوین به نقل از گل، منچستريونايتد در هفته هاي اخير نتايج خوبي کسب نکرده و دو شکست خانگي اخير برابر اورتون و نيوکاسل، شانس قهرماني اين تيم در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر به شدت کاهش داده است.
اين در حالي است که مديران منچستريونايتد بارها حمايت شان را از مويس اعلام کردند اما گفته مي شود آنها به گزينه بازگرداندن فرگوسن هم فکر مي کنند.
منچستريونايتد با شکست اين هفته مقابل نيوکاسل، از 15 ديدار ابتدايي تنها 22 امتياز کسب کرده و اکنون فاصله اش با آرسنال به 15 امتياز افزايش پيدا کرده است.
نتايج ضعيف شياطين سرخ مديران باشگاه را به اين فکر انداخته تا راه حلي براي خروج از اين بحران بينديشند.
منابع نزديک به باشگاه اعلام کرده اند در صورت ادامه اين نتايج، احتمالا مويس اخراج خواهد شد، فرگوسن به الدترافورد برمي گردد و باشگاه تا پايان فصل به دنبال يک گزينه ديگر خواهد بود.
به تازگي شايعاتي در مورد اختلاف مويس با تعدادي از بازيکنان باتجربه منچستريونايتد به گوش مي رسد و در صورت ادامه اين نتايج، ممکن است مربي اسکاتلندي به طور کامل کنترل رختکن را از دست بدهد.
مطمئنا هواداران منچستريونايتد از ادامه نتايج ضعيف تيم شان استقبال نمي کنند اما دورنماي بازگشت فرگوسن، شايد باعث شود آنها براي چند بازي هم که شده، براي باخت تيم شان دعا کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان