۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین اقدامات برف‌روبي توسط مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين تشریح شد
کد خبر: ۱۶۹۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مهدی کاظمی:

اقدامات برف‌روبي توسط مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين تشریح شد

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين اقدامات اين مجموعه را براي برف‌روبي و برف‎تکاني در روزهاي گذشته در سطح شهر را تشريح کرد.

اقدامات برف‌روبي توسط مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين تشریح شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: در دو روز گذشته کليه نيروهاي پيمانکاري حفظ و نگهداري و مديران سازمان از ساعت 8 صبح آماده باش بودند.
سيد مهدي کاظمي با اشاره به حضور فيزيکي ناظران و نظارت بر نحوه انجام عمليات افزود: در اين دو روز آخرين گزارشات مربوطه در خصوص رعايت ايمني، تسريع در انجام عمليات، ارايه گزارش کار مکتوب به مديريت نظارت از طريق پيام‌هاي کوتاه براي پيمانکاران و مديران سازمان ارسال شده است.
وي برف تکاني درختاندر معابر، ميادين و بوستان‎هاي شهر و پاکسازي معابر، بوستان‌ها و ايجاد راه عبور، برف‌روبي پشت‎بام اماکن بوستان‌ها،نمازخانه‌ها، آلاچيق‌ها و سرويس بهداشتي را از اقدامات انجام شده توسط اين مجموعه نام برد.
کاظمي بيان کرد: قطع شاخه‌هاي آسيب ديده و رفع خطر، جمع آوري از کنار معابر،اقدامات حفاظتي و انتظامي، هماهنگي با نيروي انتظامي به منظور حضور در بوستان ملي باراجين، آماده باش نگهبان‌ها هشياري در بحث حفاظت فيزيکي،گشت مکرر حراست در سطح شهر و بازديد از عملکرد پيمانکاران از ديگر اقدامات انجام شده اين مجموعه است.
وي گفت: در اين مدت به 50 پيام سامانه 137 شهرداري قزوين با اختصاص يک اکيپ پيگيري و رسيدگي ويژه شد.
کاظمي گفت: 3 هزار اصله درخت در اين مدت آسيب ديدند و 100 نفر عوامل اجرايي در اين مدت بودند.
وي قطع و هرس شاخه‌هاي آسيب ديده حدود 80 درصد، حمل ضايعات گياهي 20 درصد، جمع آوري و دپوي شاخه‌هاي آسيب ديده 80 درصد و قطع و هرس شاخه هاي آسيب ديده حدود 20 درصد را حجم اقدامات انجام شده عنوان کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان