۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین خريد توافقي بيش از ۱۲ هزار تن انواع محصولات كشاورزي در ۸ ماهه امسال
کد خبر: ۱۶۸۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان تاكستان خبرداد:

خريد توافقي بيش از ۱۲ هزار تن انواع محصولات كشاورزي در ۸ ماهه امسال

در هشت ماهه امسال بيش از ۱۲ هزار و ۷۶۰ تن انواع محوصلات كشاورزي در سطح اين شهرستان به صورت توافقي خريداري شده است.

خريد توافقي بيش از ۱۲ هزار تن انواع محصولات كشاورزي در ۸ ماهه امسال
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان قزوين ،علي محمد حيدري، رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان تاكستان با اعلام اين خبر اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبري شبكه تعاون روستايي به دليل مردمي بودن در توليد و توزيع يكي از نقاط برجسته نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ايران است.
وي ادامه داد:  در راستاي خدمات رساني بيشتر به مردم به خصوص روستاييان، اقدامات مهمي از ابتداي سال جاري در سطح شهرستان تاكستان صورت گرفته است.
حيدري تصريح كرد: توزيع بيش از سه هزار و 750 تن انواع كود شيميايي،توزيع 70 هزار ليتر انواع سموم شيميايي و توزيع بيش از شش ميليون و 200 هزار ليتر سوخت در هشت ماهه امسال از جمله اين اقدامات مي باشد.
وي به توزيع بذور و آرد روستايي در اين مدت اشاره كرد و گفت:طي اين مدت 366 هزار كيلوگرم انواع بذور اصلاح شده و سه ميليون و 539 هزار و 640كيلوگرم آرد روستايي توزيع شده است.
به گفته وي در اين مدت توسط شبكه تعاون روستايي شهرستان تاكستان ميزان چهارميليون و 697 هزار و 800 كيلوگرم آرد شهري بين نانوايي هاي شهرستان توزيع شده است.
رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان تاكستان خاطر نشان كرد: تاكنون سه هزار و 600 نفر تحت پوشش بيمه روستاييان و عشاير قراردارند كه براي بيمه تكميلي آنان نيز درحال رايزني مي باشيم.
وی در ادامه سخنانش به برنامه های آینده این اداره اشاره کرد و افزود: احداث کارگاه جعبه سازی ،احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و احداث یک مجتمع نانوایی از جمله این برنامه هاست.
حیدری همکاری ومساعدت مسئولین ملی واستانی را در اجرای برنامه ها ی شبکه تعاون روستایی ئو خدمات رسانی بیشتر به مردم در این شهرستان را خواستار شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان