۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین آزمون ورودی حوزه های علمیه قزوین برگزارشد
کد خبر: ۱۶۷۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۱۵:۴۱ ↗ لینک کوتاه

امروز؛

آزمون ورودی حوزه های علمیه قزوین برگزارشد

آزمون ورودی حوزه های علمیه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ امروز در قزوین و همزمان در ۴۹ مرکز امتحانی در سراسر کشور برگزارشد.

آزمون ورودی حوزه های علمیه قزوین برگزارشد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، آزمون ورودی حوزه‌های علمیه قزوین در پنج مقطع تحصیلی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر داوطلب در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد.

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در حاشیه این مراسم با اشاره به وظایف طلاب، اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه باید دین را به خوبی شناخته و آن را در جامعه به درستی تبلیغ و تبیین کنند.

وی در ادامه بیان کرد: طلاب باید به اصل اجرای دین توجه کافی داشته باشند و در استمرا آن تلاش کنند.

عباسی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه شیعه کانون تربیت نخبگان هستند، عنوان کرد: طلبه امروز رهبر دینی و پشتوانه فکری فردای جامعه است که رسالت پاسداری از معارف اسلامی و انتشار آن را بر دوش دارند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان قزوین، ۱۳۰ طلبه جدید در ۴ مدرسه التفاتیه، امام صادق(ع)، شیخ‌الاسلام، سفیران هدایت و شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان پذیرش خواهند شد.

نتایج این آزمون ۱۸ اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور به نشانی www.howzeh.org اعلام می‌شود و افرادی که در آزمون ورودی حد نصاب امتیاز لازم را کسب کنند، پس از موفقیت در مصاحبه شفاهی، تحقیقات محلی و گذراندن دوره اختبار و تثبیت، در مدارس علمیه قزوین مشغول به تحصیل خواهند شد.


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان