۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و کرسی تلاوت برگزار شد
کد خبر: ۱۶۷۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و کرسی تلاوت برگزار شد

آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و کرسی تلاوت، در دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز نهم آذر ۱۳۹۲ برگزار شد و در آن به ۲۱ نفر از برگزیدگان خانم و ۱۹ نفر از برگزیدگان آقا هدایای نفیسی اهداء شد.

آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و کرسی تلاوت برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این برنامه که توسط حوزه معاونت دانشجویی ـ فرهنگی برگزار شد، ابتدا سه نفر از بچه های مهد کودک مهدیار دانشگاه در نقش حاملان قرآن، کتاب مقدس قرآن را با احترام در جایگاه قرار دادند و سپس محمد حسین محمدی آهویی نفر برتر رشته قرائت کارمندی، آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کرد.
در ادامه و پس از آن که محمد قاسمی، قاری برتر کشور - که میهمان برنامه بود - با تلاوت بسیار زیبای خود مجلس را نورانی کرد؛ دکتر عباس هدایتی حافظ کل قرآن کریم و متخصص رادیولوژی درباره «علم پزشکی و ارتباط آن با آیات قرآن» و «بینایی و بصیرت دل در قرآن» سخن گفت.
همچنین سیّد مصطفی حسینی دانشجوی رشته بهداشت عمومی دانشگاه و نفر برتر رشته قرائت دانشجویی - که نفر برتر مسابقات ملی نیز می باشد - ، سوره مبارکه آل عمران و بلد را تلاوت کرد.
دیگر برنامه این آیین، اجرای گروه همخوانی قرآن و سرود بچه های مهد کودک به نام گروه ستاره بود که علاوه بر سرودخوانی، سوره فجر را از حفظ همخوانی کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان