۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین سردار نقدی به مجلس می‌رود
کد خبر: ۱۶۳۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی به مجلس می‌رود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته آینده برای ارائه گزارش عملکرد بودجه ۹۲ در کارگروه دفاعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر می‌شود.

سردار نقدی به مجلس می‌رود
به گزارش صبح قزوين، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.
ادامه رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری، رسیدگی به طرح استفساریه قانون بودجه 92 و همچنین بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم نسبت به گزارش تفریغ بودجه سال 1390 کل کشور، در دستور این کمیسیون قرار دارد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه‌شنبه هفته آینده برای تشریح برنامه‌ها و عملکرد این وزارتخانه در کمیسیون مذکور حاضر می‌شود.
طرح نحوه تأمین غیرنقدی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمل و نقل و آب و فاضلاب و همچنین طرح اصلاحیه ماده 85 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
کارگروه عمومی و دفاعی این کمیسیون روز سه‌شنبه با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان برای بررسی گزارش عملکرد بودجه 92 و رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال 93 آن سازمان، تشکیل جلسه می‌دهد.
کارگروه اقتصادی کمیسیون صبح روز سه‌‌شنبه آینده طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را بررسی می‌کند و کارگروه اجتماعی رسیدگی به طرح اصلاح ماده 44 قانون برنامه پنجم و الحاق یک تبصره به آن و بررسی طرح ارتقای بهره‌وری در نظام آموزش و پرورش را در دستور کار دارد.
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان