۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین طرح تذکر لسانی در ۲۰۰ شهر کشور اجرا می شود
کد خبر: ۱۶۲۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر:

طرح تذکر لسانی در ۲۰۰ شهر کشور اجرا می شود

مسئول طرح" تذکرلسانی" ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر کشور گفت: طرح تذكر لساني امر به معروف و نهي از منكر به صورت آزمايشي در ۲۰۰ شهر كشور اجرا مي شود.

طرح تذکر لسانی در ۲۰۰ شهر کشور اجرا می شود
به گزارش صبح قزوين، حجت الاسلام حيدر ظهرابي در همايش اعضاي ستاد عامران امر به معروف و نهي از منكر ادارات شهرستان البرز گفت: طرح تذكر لساني امر به معروف و نهي از منكر به صورت آزمايشي در 200 شهر كشور اجرا مي شود.
وي اظهار كرد: اجرای این طرح در تمام کشور نیازمند بسترسازی مناسب و فرهنگ سازی عمومی است که در صورت افزایش توان انتقاد پذیری و پذیرش تذکر دیگران در جامعه می توان طرح تذکر لسانی را به طور کامل اجرایی کرد و آثار بسيار خوبي در جلوگيري از ارتكاب جرائم در جامعه دارد.
مسئول طرح" تذکرلسانی" ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر کشور افزود: هدف امام حسین (ع) و نهضت عاشورا احیاء امر به معروف ونهی از منکر بود که این امر در جامعه مظلوم واقع شده است.
فريضه امر به معروف و نهي از منكر پايه و اساس اجراي واجبات الهي است و همه موظفند همديگر را از كارهاي ناشايست باز دارند و به انجام كارهاي خير تشويق و ترغيب كنند.
حجت الاسلام ظهرابي با بيان اينكه همه مراحل امر به معروف و نهي از منكر ياد گرفتني و تخصصي است تصريح كرد: امر به معروف و نهي از منكر بايد توام با احترام، دلسوزي و مهرباني باشد وگرنه فريضه امر به معروف منجر به منكر مي شود.
شهر الوند در استان قزوين از جمله 200 شهر كشور است كه طرح آزمايشي تذكر لساني امر به معروف و نهي از منكر در آن اجرا مي شود.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان