۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین سالم سازي محيط كارگري موجب افزايش ميزان توليد مي شود
کد خبر: ۱۶۲۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي:

سالم سازي محيط كارگري موجب افزايش ميزان توليد مي شود

مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان قزوين گفت: سالم سازي فضاهاي كسب و كار مي توان به افزايش بهره وري و توليد كمك موثري كرد.

سالم سازي محيط كارگري موجب افزايش ميزان توليد مي شود
به گزارش صبح قزوين، مسعود بابايي در كارگروه آموزشي پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر گفت: با آموزش و پيشگري از مواد مخدر در محيط هاي كارگري و سالم سازي فضاهاي كسب و كار مي توان به افزايش بهره وري و توليد كمك موثري كرد.
وي اظهار كرد: اداره كار در زمينه تامين سلامت و بهداشت محيط كارگري رسالت سنگيني دارد و تلاش مي كند با برگزاري دوره هاي آموزشي به آگاه سازي فعالان اين بخش كمك كند.
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان قزوين تصريح كرد: كارفرمايان در محيط هاي كارگري با چالش هايي مانند تورم، دستمزدها و مشكلات نقدينگي مواجه اند و اگر موضوع اعتياد هم در اين محيط ها نفوذ كند توليد را با چالش هاي جدي مواجه خواهد كرد.
بابايي اعلام كرد: بر اساس آمارها از مجموع سه هزار و 500 نفر که در سال 90 به دلیل مصرف و خرید و فروش مواد مخدر در استان دستگیر شدند تنها 95 نفر بیکار و بقیه دارای شغل بودند که این وضعیت نشان می دهد باید در محیط های کاری نیز پیشگیری و اطلاع رسانی را جدی بگیریم.
حسين افشار مقدم مدير كل بهزيستي استان قزوين هم بااشاره به اينكه 82 درصد زندانيان در كشور با موضوع اعتياد درگير هستند، افزود: اولين اقدام در حوزه پيشگيري متقاعد سازي فرد معتاد است و سپس خانواده اولين قدم در پيشگيري است و در زمينه درمان نيز با مشاركت همگاني مي توان اعتياد را محو كرد.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان