۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین منتظر پاسخ "کیم" هستم/ مشکلات ما مقابل ورزشکاران دیگر ناچیز بود!
کد خبر: ۱۶۱۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پس از بازگشت از کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک؛

منتظر پاسخ "کیم" هستم/ مشکلات ما مقابل ورزشکاران دیگر ناچیز بود!

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن می گوید منتظر پاسخ کیم بوخونسوف برای آمدن به ایران است و هفته آینده تمریناتش را در کیش آغاز خواهد کرد.

منتظر پاسخ "کیم" هستم/ مشکلات ما مقابل ورزشکاران دیگر ناچیز بود!
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، احسان حدادی درباره سفر اخیر خود به همراه سوریان به کویت، برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک ، اظهار کرد: در این جلسه ورزشکاران مختلفی حضور داشتند که درباره مشکلات خود و چگونگی تمریناتشان صحبت کردند و قرار شد موضوعاتی که در این جلسه مطرح شده به IOC گزارش داده شود.
وی با بیان این که من و سوریان هم درباره موضوعات مختلف ورزش ایران صحبت ‌کرده‌ایم، افزود: البته شرایط ورزشکاران ایرانی نسبت به ورزشکاران دیگری همچون کشورهای کویت، عراق، سوریه و مصر که در این جلسه حضور داشتند بهتر بود.
چون ما از نظر ورزشی سطح بالاتری نسبت به این کشورها داریم و عنوان هفدهم المپیک را به دست آورده‌ایم.
آنقدر مشکلات این ورزشکاران بزرگ بود که مشکلات ما به چشم نمی‌آمد.
به طور مثال آنها می‌گفتند وقتی در حال تمرین هستیم در نزدیکی محل تمرین‌مان بمب اصابت می‌کند.
حدادی افزود: با توجه به وجود این مشکلات، با سوریان هم صحبت کردیم و وقتی در این جلسه موضوعات مختلف را مطرح کردیم، خواستیم که مشکلات این ورزشکاران هم حل شود.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن درباره وضعیت تمرینی خود گفت: فعلا در تهران تمرین می‌کنم و شاید هفته‌ آینده به کیش بروم.
وی در پاسخ به این که قرار بود تا پایان سال سفری به روسیه داشته باشد و با کیم بوخونسوف صحبت کند؟ گفت: من صحبتی را با بوخونسوف داشتم و از او خواستم که اگر می‌تواند، به کیش بیاید.
او هم اعلام کرده که در این باره فکر خواهد کرد، چون همسر کیم بیمار است و اگر شرایطش را داشته باشد به ایران خواهد آمد، اما اگر نتواند من برای یک یا دو ماه به روسیه خواهم رفت و حالا هم منتظر پاسخ کیم هستم.
حدادی درباره این که با مشخص شدن وزیر ورزش آیا پیگیر مشکلات خود شده است؟ گفت: ابتدا باید از نمایندگان مجلس تشکر کنم که بالاخره ورزش را از بلاتکلیفی نجات دادند، چون فدراسیون‌ها هم سر در گم بودند.
من هم امیدوارم با آمدن آقای گودرزی عملکرد ورزش ایران به شکلی باشد که بتوانیم نتایج سال‌های قبل را در بازی‌های آسیایی تکرار کنیم و افتخار آفرین باشیم.
وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی بسیار مهم است و تنها جایی است که کشورهای این قاره کهن با قدرت خود را نشان می‌دهند.
امیدوارم گودرزی عملکردی داشته باشد که ورزش‌های پایه همچون دوومیدانی، شنا و .
.
.
در این بازی‌ها مدال آور باشند.
حدادی افزود: بالاخره او تازه در این سمت حضور دارد و با توجه به مشکلاتی که در ورزش است، کار سختی پیش‌رو است که امیدوارم گودرزی بتواند موفق باشد.
نایب قهرمان المپیک لندن خاطر نشان کرد: من هنوز نتوانسته‌ام وزیر را ببینم، اما در آینده‌ای نزدیک پیگیر موضوعاتم خواهم بود.
در حال حاضر منتظر حضور در اردوی تمرینی هستم و امیدوارم مشکلات برطرف شود.
حدادی درباره این که آیا پرسپولیس بدهی‌اش را پرداخت کرده است؟ گفت: هنوز تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان