۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین مربیان استان جهت شرکت در کلاس مربیگری و داوری اعزام شدند
کد خبر: ۱۶۰۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سبک ووینام؛

مربیان استان جهت شرکت در کلاس مربیگری و داوری اعزام شدند

در اعزام مربیان استان جهت شرکت در کلاس مربیگری، داوری و آزمون دان ۱ الی دان ۳، ۱۲ نفر از مربیان آقا و ۲ نفر از مربیان بانوان در کلاس سراسری سبک ووینام شرکت کردند و توانستند با موفقیت دورههای فوق را پشت سر بگذارند.

مربیان استان جهت شرکت در کلاس مربیگری و داوری اعزام شدند
به گزارش صبح قزوین، در اعزام مربیان استان جهت شرکت در کلاس مربیگری، داوری و آزمون دان 1 الی دان 3، 12 نفر از مربیان آقا و 2 نفر از مربیان بانوان در کلاس سراسری سبک ووینام شرکت کردند و توانستند با موفقیت دورههای فوق را پشت سر بگذارند.
در بخش بانوان خانم اکرم شاه محمدی در کلاس مربیگری عملی درجه 2 و آزمون دان 2 و خانم سمیه خراسانی در آزمون دان 2 و در بخش آقایان علی خلیلی، محمد زینالی، علی محمدی صدر، امید ترابیان، رحمان کرمی، مرتضی نوروزی، احمد رضایی، سعید رستمی، منصور حبیبی، محمدرضا رحمانی، امیرحسین انبارلوئی و فرامرز خانی که به عنوان دبیر سبک استان در این دوره ها شرکت کرده و موفق شدند.
مدرس کلاس داوری استاد بهرام جودری و در بحث کلاس فنی مدرس استاد مهندس نوحی ریاست محترم فدراسیون و نائب رئیس فدراسیون جهانی ووینام مدرسی کلاس فوق را به عهده داشتند و استاد رضا آزرده مربی تم ملی کلاس های فنی و آزمون را به عنوان مدرس برعهده داشتند.
قابل ذکر است استان قزوین در یکی از قطب های اصلی مدال آوری در بخش آقایان و بانوان در سطح کشور و جوامع بین المللی می باشد و طی حکمی جداگانه از طرف خانم خطیبی، رئیس سبک ووینام کشور، آقای افشین هادی چگینی به عنوان بازرس و رئیس کمیته امور سبک استان های کشور منصوب شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان