۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین شبکه امر به معروف به کلید بسیج متصل شد
کد خبر: ۱۵۹۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی:

شبکه امر به معروف به کلید بسیج متصل شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان پیشینه امر به معروف در گذشته و افت این فریضه در جامعه امروزی را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت روقن این فریضه و تبلیغ آن تأکید کرد.

شبکه امر به معروف به کلید بسیج متصل شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی  در همایش امر به معروف ناحیه تاکستان در سالن امام علی(ع) با اشاره به اینکه عمل به امر به معروف باید به مسئله جاری در جامعه تبدیل شود، اظهار داشت: تا زمانی که افراد خود ترک کننده نواحی تمام نهی الهی نباشند بی تردید در انجام رسالت معروف خویش نیز ناموفق بوده و آمران باید خود ترک کننده نهی و کردار ناپسند باشند.
زهرایی ابراز داشت: نگاه واقع‌بینانه مسئله‌ای مهم در امر به معروف است؛ چنانچه این فریضه پاداش جهاد الهی را داشته و کارهای نیک درمقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره برابر پهنه اقیانوس هستند و این نگاه باید نهادینه شود.
زهرایی با اذعان به اینکه گسترش امر به معروف صرفأ به برپایی همایش‌ها و تبلیغات مرسوم نیست، ابراز داشت: سنجش امر به معروف با دیگر آدب و سنین اهمیت این فریضه را آشکار کرده که به این منظور نهادهای آموزش و پرورش، دانشگاه و بسیج باید ضمن پذیرش سرپرستی متولی این کار شده و برای آن برنامه‌ریزی کنند.
زهرایی با بیان اینکه زبان به عنوان دومین ابزار پس از قلب در ترویج امر به معروف تأثیرگذار است، ابراز داشت: در ترویج امر به معروف آن چیزی که در قلب جاری است به زبان انتقال یافته و در انتها برخورد رودر رو به عنوان سومین ابزار در ترویج امر به معروف محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان