۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین عملیات القلمون پایانی بر حضور تروریستهای وابسته به وهابیون در سوریه
کد خبر: ۱۵۸۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عملیات القلمون پایانی بر حضور تروریستهای وابسته به وهابیون در سوریه

یک منبع نظامی در سوریه تاکید کرد: عملیات ارتش سوریه در منطقه القلمون همه طرفها را غافلگیر می کند و کار بسیاری از گروههای تروریستی را به پایان می رساند.

عملیات القلمون پایانی بر حضور تروریستهای وابسته به وهابیون در سوریه
به گزارش صبح قزوين، یک منبع نظامی بلندپایه در سوریه در گفتگو با پایگاه لبنانی النشره اعلام کرد: عملیات القلمون همه طرفها را غافلگیر خواهد کرد و سبب نابودی گروههای تروریستی حاضر در این منطقه می شود.
وی تاکید کرد: همان گونه که با عملیات القصیر گروههای مسلح وابسته به اخوان المسلمین و قطر در سوریه سرکوب و از صحنه نبرد محو شدند در عملیات القلمون وهابیت یعنی گروههای تروریسیتی "لواء الاسلام" و جبهه النصره که مورد حمایت عربستان هستند، سرکوب و متلاشی خواهند شد.
این منبع بلندپایه نظامی تاکید کرد: ارتش سوریه تنها به عملیات در منطقه القلمون بسنده نخواهد کرد و گستره عملیاتی خود را به مناطق یبرود و رنکوس می رساند.
همچنین ارتش به زودی دستاوردهای جدید خود را در حومه دمشق که با آزادی کامل مناطق برزه و القابون تکمیل می شود، اعلام خواهد کرد.
وی همچنین به پیروزیهای قریب الوقوع ارتش سوریه در مناطق نبل و الزهراء در حلب اشاره کرد که ارتش سوریه در نظر دارد پس از گذشته یک سال و نیم از سیطره تروریستها بر آنها، به طور کامل تروریستها را از این مناطق بیرون براند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان