۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین حبیبی رفت، سالار آمد
کد خبر: ۱۵۷۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در مراسم تودیع و معارفه آموزش و پرورش استان قزوین؛

حبیبی رفت، سالار آمد

سالار قاسمی مدانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش استان قزوین جایگزین جعفر حبیبی شد.

حبیبی رفت، سالار آمد
به گزارش صبح قزوین، پیش از ظهرامروز(چهارشنبه) و با حضور محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش، مراسم تکریم(تودیع) و معارفه مدیران كل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار و مدیركل جدید آموزش وپرورش استان قزوین معرفی شد.
در این مراسم که در سالن کوثر انجام شد از خدمات ارزنده جعفر حبیبی مدیر اسبق آموزش و پرورش استان قزوین تقدیر و سالار قاسمی مدانی به عنوان مسئول جدید این سازمان اعلام شد.
  IMG_0979-300x224در مراسم تکریم و معارفه امروز که با حضور مسئولان استانی، فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش انجام شد، جعفر حبیبی مدیر سابق آموزش و پرورش در سخنان کوتاهی اظهار کرد: خوشحال هستم که شروع خدمت من در کسوت معلمی در استان قزوین بود و پایان یافتن آن نیز در این استان فرهیخته میسر شد.
وی تصریح کرد: معلمی و خدمت در مجموعه ارزشمند آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و باعث مسرت می باشد که با این عزیزان زحمت کش محشور شوم.
حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از وزرای سابق و جدید آموزش وپرورش تاکید کرد: از حاجی بابایی وزیر دولت قبل و فانی وزیر جدید آموزش و پرورش که با اعتماد به مجموعه آموزش و پرورش در استان، مسیر حرکت را هموار نمودند تشکر می شود.
این مسئول  تصریح کرد: تلاش چند ساله من در این مسئولیت جزء تکریم جایگاه معلمان و ترقی و اعتلای مسند دانش آموزان نبوده است.
وی اعلام کرد:  در استان قزوین 15 هزار فرهیخته فرهنگی مشغول خدمت می باشند، از این رو وظیفه سنگینی بر عهده آقای قاسمی مدانی مدیر جدید آموزش و پرورش استان می باشد.
مدیر سابق آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: همواره به عنوان یک مشاور جهت همکاری با آقای قاسمی مدانی آماده ام، چرا که آموزش و پرورش متعلق به افراد نیست و یک مجموعه بسیار ارزشمند است.
وی در پایان ضمن حلالیت طلبی برای مسئول جدید آرزوی موفقیت نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین نیز که به نیابت از استاندار در این مراسم حاضر بود در سخنانی اظهار کرد: حببیبی نقش مثبت و تاثیرگذاری در ارتقاء دانش مدیریتی، بسط فعالیت های قرآنی و نگاه فرابخشی در توسعه فرهنگی و علمی استان داشته است.
عباسعلی درافشانی تصریح کرد: از ویژگی های مثبت آقای حبیبی استفاده از نظر مراکز تصمیم گیری در جهت اعتلای هر چه بیشتر آموزش و پرورش در استان است.
وی ضمن تبریک به آقای قاسمی مسئول جدید آموزش وپرورش استان قزوین، اظهار کرد: وی ازچهره های فرهنگی و فعال در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در استان است.
از این رو امیدواریم در کسوت جدید که بسیار حساس و مهم است موفق ظاهر شده و آینده مطلوبی را برای استان رقم زنند.
در ادامه با حضور مسئولان مراسم تودیع و معارفه انجام و حكم انتصاب قاسمی به وی ابلاغ شد.
در حکم مسئولیت قاسمی مدانی که از سوی وزیر آموزش و پرورش امضاء شده، این موارد به عنوان محور آمده است: الزام بر اصل راستگویی، اعتدال گرایی و تقویت بنیه ایمان وتعهد، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش و استفاده از نیروهای مجرب، توسعه مشارکت مردم و فرهنگیان، مسئولیت پذیری در قبال نسل آینده، تعامل با استاندار و ائمه جماعت و نمایندگان مجلس، ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش درتمامی ابعاد و اعتلای شان و منزلت فرهنگیان.
از حواشی این مراسم می توان به این موارد اشاره کرد: حضور همسر حبیبی که خود یکی از معلمان قزوین می باشد به عنوان یکی از میهمانان و تقدیر از وی، حضور پدر قاسمی مدانی در بین حضار مراسم، اهدای انواع لوح تقدیر و هدایا از سوی مسئولان مختلف به گونه ای که مجری برنامه اعلام کرد به دلیل زیادی آن، همه یکجا به مدیر سابق آموزش و پرورش اهدا می شود تا سوژه 20:30 نشود! جعفر حبیبی در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: یکی از خاطرات شیرین من در طول خدمت چند ساله در مسند مدیریت آموزش و پرورش استان قزوین همراه و همجوار بودن با معلمان استان است که همیشه برایم زیبا بوده است.
وی به مدیریت جدید آموزش و پرورش توصیه کرد: نگاه ویژه و توجه زیادی به دوره ابتدایی داشته باشد.
وقتی از وی پرسیدیم از اینجا به کجا خواهید رفت گفت: به خانه می روم! و بعد اعلام کرد از قزوین به زنجان  جهت ارائه خدمت در کسوت مدیر آموزش و پرورش خواهم رفت.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان