۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین از دايي مي خواهم حتما شكايت كند؛ قلعه نویی با دروغ و تهمت در مجلس از این و آن بدگویی کرد
کد خبر: ۱۵۶۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عليپور؛

از دايي مي خواهم حتما شكايت كند؛ قلعه نویی با دروغ و تهمت در مجلس از این و آن بدگویی کرد

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال: دوستان از فرصت حضور در مجلس سوءاستفاده كرده‌اند تا هر طور كه شده به مسئولان فدراسيون انگ بزنند.

از دايي مي خواهم حتما شكايت كند؛ قلعه نویی با دروغ و تهمت در مجلس از این و آن بدگویی کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روزنامه نود، ديروز يكي از سايت‌هاي خبري مدعي شد حكم محروميت شش ماهه دايي روي ميز رئيس فدراسيون خاك مي‌‌خورد و در صورتي‌كه محسن قهرماني تبرئه شود 74 ضربه شلاق و زندان در انتظار دايي خواهد بود از آنجايي كه رسيدگي به پرونده قهرماني در ستاد بررسي تخلفات حرفه‌اي صورت مي‌‌گيرد.
با حجت‌الاسلام عليپور دبير اين ستاد تماس گرفتيم و ضمن پيگيري اين قضيه ساير حواشي اطراف فوتبال هم مطرح شد تا آخرين نقطه نظرات دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي را به اين شرح منعكس كنيم: * حاج آقا يك سايت خبري.
.
.
؟! - صبر كن مي‌‌دانم منظورت كدام سايت و كدام خبر است متاسفانه اين مجموعه بارها نشان داده اصلا قوانين حرفه‌اي يك رسانه گروهي مسئول پايبند نيست و بدون توجه به منبع خبر و موضوع مطرح شده اخبار كذب و خلاف واقع منتشر مي‌‌كند.
اين سايت غير از طرح موضوع محكوميت قريب‌الوقوع دايي و تبرئه قهرماني چندي پيش هم به مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون تهمت زده بود كه به اين خاطر با اخطار كتبي ما روبه‌رو شد و با توجه به احترامي كه هميشه و همه‌گاه براي رسانه‌هاي گروهي قائل هستيم ترجيح داديم اين قضيه را به پاي اتفاقات ناخواسته بگذاريم و اميدوار باشيم كه اين حضرات تغيير رويه دهند اما ظاهرا اين احترام به حساب چيزهاي ديگر گذاشته شده و دوستان را در ادامه اين روند ناسالم مصمم‌تر كرده است و تصور كرده‌اند اينجا شهر بي‌‌قانون است.
* در اين باره چه اقدامي صورت داده‌ايد؟ - اولا از علي دايي خواهش مي‌‌كنم اين موضوع را بي‌‌اهميت قلمداد نكند و ضمن شكايت به مراجع قانوني با جديت اين خبر كذب را پيگيري كند تا بلكه از اين طريق افراد متخلفي كه به دنبال حاشيه‌هاي بي‌‌اساس و اخبار كذب هستند تا مثلا جنجالي باشند از اين رويه دور شوند چون تداوم اين روند ديگر به صلاح فوتبال ما نيست.
* پس قضيه تبرئه محسن قهرماني صحت ندارد؟ - كدام حكم كدام تبرئه، قهرماني هنوز متهم است اتفاقا اين پرونده همراهان متخلفي دارد كه بايد با دقت مورد كنكاش قرار گيرد در اين باره ما و كميته انضباطي به موازات هم موضوع را جلو مي‌‌بريم و در نهايت هم حكمي صادر مي‌‌شود كه كاملا عادلانه است.
* صحبت‌هاي پورمختار رئيس كميسيون اصل نود مجلس را شنيده‌ايد؟ - بله، متاسفم كه بعضي از اهالي فوتبال ‌شأن مجلس و كميسيون اصل نود را اينقدر پايين مي‌‌آورند كه در هنگام حضور در نشست‌هاي مربوط به اين مرجع رسيدگي از اين و آن با دروغ و تهمت بدگويي مي‌‌كنند واقعا خجالت دارد.
* اما ظاهرا رئيس كميسيون گفته هر كسي را احضار كرديم پست سر بقيه حرف زد؟ - ما به اين كميسيون احضار نشديم كه منظور آقاي پورمختار افراد مسئول در فدراسيون و ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي باشند.
ما ميهمان اين دوستان بوديم و بدون اينكه عليه كسي حرف بزنيم و شخصي را متهم كنيم به صورت اجمالي به معضلات اشاره كرديم ولي ظاهرا دوستان از اين فرصت سوءاستفاده كرده‌اند تا هر طور كه شده به مسئولان فدراسيون انگ بزنند و شخصيت زحمت‌كشان حاضر در عرصه فوتبال كشور را زير سئوال ببرند بدون اينكه براي اين حرف‌ها دليل محكم و قانع كننده‌اي داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان