۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین راه اندازي كتابخانه سيردان اولويت مهم اداره كتابخانه هاي قزوين است
کد خبر: ۱۵۵۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي قزوين:

راه اندازي كتابخانه سيردان اولويت مهم اداره كتابخانه هاي قزوين است

رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي قزوين گفت: با همكاري شهرداري سيردان يك باب كتابخانه در اين شهر به اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان قزوين واگذار شده كه پس از تأمين اعتبارات براي تجهيز و نيروي انساني، اين كتابخانه راه اندازي مي شود.

راه اندازي كتابخانه سيردان اولويت مهم اداره كتابخانه هاي قزوين است
به گزارش صبح قزوین، وحیده حقیقی در بازديد از كتابخانه هاي شهرستان قزوين گفت: با همكاري شهرداري سيردان يك باب كتابخانه در اين شهر به اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان قزوين واگذار شده كه پس از تأمين اعتبارات براي تجهيز و نيروي انساني، اين كتابخانه راه اندازي مي شود.
وی اظهار کرد: با همكاري شهرداري سيردان يك باب كتابخانه در اين شهر به متراژ 126 متر مربع به اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان قزوين واگذار شده كه پس از تأمين اعتبارات براي تجهيز و نيروي انساني، اين كتابخانه راه اندازي مي شود.
این مسئول عنوان كرد: تمام تلاش خود را كرده تا با همكاري مستمر با ارگان هايي كه در گسترش حوزه فرهنگ فعاليت دارند گام هاي اساسي در راستاي گسترش و ترويج كتاب و كتاخواني در جامعه برداريم و از ظرفيت هاي آن ها براي ترويج فرهنگ استفاده كنيم.
حقیقی ابراز کرد: بررسي برنامه و بودجه پيشنهادي انجمن هر شهرستان با حضور اعضاي آن انجمن و ارايه نتايج حاصل به دبيرخانه هيئت امنا براي تصويب توسط هيئت امنا از وظايف انجمن ها است.
وی ادامه داد: به منظور رفع پاره اي محروميت ها و توزيع عادلانه منــابع، انجمــن استـان مي تواند بخشي از درآمد مازاد بر برنامه و بودجه سالانه انجمن شهرستان، شهر، بخش و روستا را با رضايت آن ها و در صورت انطباق با نظر هديه دهنده، كمك كننده، وقف نامه و متولي وقف در مواردي كه درآمد ناشي از موقوفات باشد، در ساير نقاط استان منحصرا صرف هزينه هاي ساخت، تكميل، توسعه و تجهيز كتابخانه ها كند.
این مسئول در انتها افزود: اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور در حدود اختيارات و وظايف محول شده با امضاي ثابت رئيس دبيرخانه انجمن استان به عنوان خزانه دار و امضاي دبير انجمن يا يكي از اعضاي انجمن به انتخاب انجمن و مهر انجمن ذي ربط معتبر است و انجام ساير امور ارجاعي توسط دبيرخانه هيئت امنا با رعايت قوانين و مقررات مربوط انجام مي شود.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان