۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین منطق آمریکا در برابر ایران فرعونی است
کد خبر: ۱۵۰۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امیدی:

منطق آمریکا در برابر ایران فرعونی است

گردهمایی سیاسی در تمرینات تاکتیکی گردانهای الی بیت المقدس عاشورائیان سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

منطق آمریکا در برابر ایران فرعونی است
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، در دومین روز از تمرینات تاکتیکی گردانهای الی بیت المقدس عاشورائیان سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا گردهمایی سیاسی با حضور محمد امیدی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در منطقه عمومی رودک برگزار شد.
امیدی در ابتدا سخنان خود به دو صحنه اصلی در حماسه عظیم عاشورا اشاره نمود و گفت: در حماسه عظیم عاشورا یک صحنه جهل و تاریکی وجود داشت و در طرف دیگر صحنه ایثار و فداکاری برای حیات جاودانه، و بدون شک حیات امروز بشر مرهون همین صحنه دوم و در واقع رشادت طلبی ها صحنه کربلاء است.
وی در ادامه به سیاست خارجی سه دولت قبلی پرداخت و خاطر نشان کرد: سیاست خارجی دولت سازندگی مبتنی بر ارتباط با غرب و اعتمادسازی شگل گرفته بود و آقای هاشمی اعتقاد داشت در اثر ارتباط با غرب می توان مشکلات اقتصادی را حل کرد و به تکنولوژی مدرن مورد نظر رسید.
ایشان سیاست خارجی خاتمی را ادامه سیاست خارجی هاشمی دانست و تاکید کرد: خاتمی در واقع سیاسیت هاشمی را در سیاست خارجی دنباله کرد اما با عنوان تنش زدایی و ارتباط با کشورهای غربی و کم کردن فاصله با این کشورها.
و نتیجه این سیاست خارجی؛ عقب نشینی از مسائل هسته ای و تعطیل کردن مراکز هسته ای و در نهایت عنوان ایران محور شرارت از زبان بوش پدر بود.
امیدی سیاست خارجی آقای احمدی نژاد را سیاست مقاومتی دانست و اظهار داشت: سیاست خارجی احمدی نژاد در واقع سیاست مقاومتی بود، احمدی نژاد اعتقاد داشت که ما باید حق خود را از نظام بین الملل بگیریم و هیچ کس حق ممانعت ندارد.
در پناه این سیاست بود که جبهه مقاومت بر رژیم اسرائیل پیروز شد و بیداری اسلامی و آگاهی ملی در جهان رخ داد.
این کارشناس مسائل سیاسی سیاست خارجی دولت روحانی را تلفیقی از دو دولت سازندگی و اصلاحات دانست و اذعان داشت: با توجه به انتصاب های دولت تدبیر و امید از وزرا، معاونین وزرا، استانداران و غیره به راحتی می توان تشخیص داد که این دولت در واقع ائتلافی از دو دولت سازندگی و توسعه سیاسی است و بدون شک در سیاست خارجی نیز سیاست این دو دولت را دنباله می کند.
و تنها راه حل مشکلات اقتصادی موجود را در ارتباط و مذاکره با غرب می داند .
امیدی با بیان اینکه سیاست و منطق آمریکا فرعونی است، در پایان افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی نه تنها دشمنی آمریکا متوقف نشد بلکه بیشتر هم شد و در حال حاضر که سه دهه از این حادثه می گذرد به خوبی نشان می دهد که سیاست آمریکا در قبال ایران سیاست و منطق فرعونی است و تنها راهبرد آنها براندازی جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان