۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین ما ۳۰سال از دنیا جلو هستیم
کد خبر: ۱۴۷۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام هاشمی:

ما ۳۰سال از دنیا جلو هستیم

امام جمعه آوج: ۳۰سال قبل جوان های ما فهمیدند سفارت آمریکا لانه جاسوسی است تازه اروپایی ها متوجه این مسئله شدند پس ما ۳۰سال از دنیا جلو هستیم.

ما ۳۰سال از دنیا جلو هستیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، مراسم 13آبان امسال باحضور دانش آموزان و دانشجویان فرهنگیان مسئولین نیروی های انتظامی، کارکنان هلال احمر،خانوادهای شهدا و اقشار مختلف مردم در ساعت 10:30دقیقه امروز از محل مسجد علی ابن ابیطالب به طرف گلزار شهدا انجام شد.
در خاتمه راهپیمایان در مدرسه دخترانه هدف تجمع وقطعنامه مربوطه قرائت که حاضرین با تکبیرآن را تائید کردند ضمنا پس از اجرای سرودی توسط دانش آموزان اجراشدسپس حاج آقا هاشمی امام جمعه محترم شهرآوج به ایراد مطالبی به شرح ذیل پرداختند درود بر شما مردم خوب وانقلابی شهرستان به ویژه دانش آموزان ،دانشجویان آگاه و فرهنگیان ،من از همه عزیزان تشکر مینمایم انصافا جمیعت مردمی امسال حداقل دوبرابر نسبت به سال های گذشته بیشتر بود من به خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان بیان میکنم،اولین فرمایش رهبر درباره شما دانش آموزان و 13آبان و شورونشاط شماست جوان ها نعمت بزرگی در این نظام هستند.
وی افزود:13آبان یادآوره 3حادثه مهم است که در هرسه به دولت آمریکا ارتباط داردحادثه تبعید امام امت بخاطر اعتراض به طرح کاپتالاسیون یا مصونیت قضایی نیروهای آمریکایی بود دوم کشتار دانش آموزان عزیز در سال 57به دست رژیم آمریکایی، شاه سوم تسخیرلانه ی جاسوسی به دست دانش جویان مسلمان انقلابی بود 30سال قبل جوان های ما فهمیدند سفارت آمریکا لانه جاسوسی است تازه اروپایی ها متوجه این مسئله شدند پس ما 30سال از دنیا جلو هستیم.
وی همچنین به تفاوت انقلاب ما و سایر انقلاب ها اشاره کرد و گفت همه آنها انقلاب خود را نیمه کاره رها کرده اند و به تکامل نرسیدند اما ملت ایران تا آخر ایستاده انقلاب و رهبری را هرگز رها نمی کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان