۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین افتخارات ورزش استان به نام ما و به کام دیگران است/سرانه ورزشی اقبالیه به سانتی متر هم نمی رسد
کد خبر: ۱۴۷۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر ورزش و جوانان اقبالیه:

افتخارات ورزش استان به نام ما و به کام دیگران است/سرانه ورزشی اقبالیه به سانتی متر هم نمی رسد

کریمی: ما در رشته های مختلف ورزشی درسطوح مختلف افتخارات کسب کرده ایم که با این وجود شاهد کم لطفی نسبت به ورزش اقبالیه هستیم.

افتخارات ورزش استان به نام ما و به کام دیگران است/سرانه ورزشی اقبالیه به سانتی متر هم نمی رسد
به گزارش صبح قزوین، کریمی، مدیرورزش وجوانان اقبالیه،  درمصاحبه با  صبح قزوین  ازکمبودسرانه ورزشی این شهر و بی اعتنایی مدیران ورزشی استان به این شهر انتقاد کرد.
وی با اشاره به وجود توانایی های زیاد وپتانسیل های قوی در این شهر سرانه ورزشی این شهر را ناکافی وغیر استاندارد ارزیابی کرد.
کریمی با اشاره به اینکه اقبالیه دارای جمعیت 65000 نفری است افزود:علیرغم وجود سه سالن ورزشی به نام های میلاد و  5تیر و بحران  وحجاب  که مختص بانوان است، این مراکز جوابگوی خیل عظیم مردم ورزشکار این ناحیه نیست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اکثر مدال آوران و افتخارات ورزش استان از ورزشکاران  این شهر می باشند از بی مهری مدیران استان به این شهر انتقاد کرد و گقت: ما در رشته های مختلف ورزشی درسطوح مختلف افتخارات کسب کرده ایم که با این وجود شاهد کم لطفی نسبت به ورزش اقبالیه هستیم.
این مسئول تشریح کرد: در اقبالیه ورشکاران با استعداد وقهرمانان زیادی دررشته های گوناکون داریم که در این بین می توان به جواد مرد علی در رشته فوتسال ودر رده امید هاومهدی حمیدی ومهرداد زارعی در فوتبال وسعید غفاری وعلیرضا عسگری ومحسن کریمی در پرورش اندام که رییس هیئت آن نیز از قویترین مردان کشوری است ودرکاراته به خانم ها افسانه محمدخانی وسمیه خدادادبیگی و درتکواندو به خانم محمدی و یادگاری که مربی دان 3اندو.
.
.
اشاره کرد.
وی یادآورشد:به به دلیل اینکه اقبالیه بخش یا شهرستان نیست درسطح کشوری بودجه ای نداریم ودر سطح استان نیز با وجود اینکه 850000 تومان بابت هر یک از سالن های ورزشی به اداره کل می پردازیم  نه تنها تامین نمی شویم بلکه منبع درآمد برای اداره کل هستیم.
البته هر از گاهی مبلغی ناچیز به این اداره تخصیص داده می شود که جوابگوی هزینه ها نیست.
کریمی در ادامه به بیوگرافی خود نیز اشاره ای داشت وگفت: بنده 8 سال کاراته کار بودم ودارای کمربند مشکی و درپرورش اندام استان نیزنشان قهرمانی دارم واز فوتبالیست های تیم اقبال این شهر بوده ام  با این حال قانع ام و با این اوصاف نسبت به محمودآباد و.
.
.
سرآمدیم.
در ادامه، علیان در رابطه با مکان نامناسب محل این اداره نیز که در کنج مزار شهدا قراردارد در گفتگو با  صبح قزوین گفت: بافت ساختمان اداره کاملا فرسوده وقدیمی بوده و زیبنده این شهر نیست و متعلق به بهزیستی است که بنچاق آن در اختیار اداره ورزش قراردارد اما با این وجود با این امکانات کم نیز می سازیم وبهترین خروجی وعملکرد را داریم که کارنامه ورزشکاران شهر گویای این ادعاست.
وی در خاتمه افزود:ما حقوق بگیر اداره کل نیستیم و 24 هیئت ورزشی داریم که روسای این هیات بصورت افتخاری کار می کنند وحقوق ثابتی ندارند که این توجه و تجدید نظر اداره کل را می طلبد ونیز ما بسیج ورزشکاران را نیز اداره می کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان