۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۷ عضو طالبان کشته شدند/ انفجار در یک میتینگ سیاسی در پاکستان
کد خبر: ۱۴۷۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

۱۷ عضو طالبان کشته شدند/ انفجار در یک میتینگ سیاسی در پاکستان

تیراندازی در ولایت قندهار، کشته شدن ۱۷ عضو طالبان و کشته و زخمی شدن هفت نفر بر اثر انفجار نارنجک در یک میتینگ سیاسی در شمال غرب پاکستان از جمله تحولات همسایگان شرقی کشورمان به شمار می رود.

۱۷ عضو طالبان کشته شدند/ انفجار در یک میتینگ سیاسی در پاکستان
به گزارش صبح قزوين به نقل از شینهوا، یک مقام افغانی اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس به سوی یک پلیس افغانی در ولایت قندهار در جنوب این کشور شیلک کرده و باعث کشته شدن وی شدند.

در این بیانیه آمده است که پلیس افغانستان عملیات هایی را در ولایت های قندهار، پکتیکا، پکتیا، فراه و نیمروز انجام داده که بر اثر آن شماری کشته شدند.
هنوز گزارشی درباره تلفات نیروهای امنیتی منتشر نشده است.

همچنین وزارت کشور افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان عملیات پلیس با حمایت ارتش در 24 ساعت گذشته در بخشهای مختلف این کشور 17 عضو طالبان کشته و هشت فرد دیگر بازداشت شدند.

رسانه های پاکستانی همچنین گزارش دادند که نیمه شب گذشته بر اثر انفجار یک نارنجک در نشستی در شمال غرب این کشور، دست کم پنج نفر کشته و دو فرد دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش این حمله زمانی روی داد که فرد ناشناس یک نارنجک دستی را در نشست افراد قبیله نشین در منطقه اوراکزای منفجر کرد و بر اثر آن چهار نفر کشته و دو فرد دیگر زخمی شدند.

مردم قبیله نشین پاکستان به سوی فرد مهاجم که در حال فرار بود، شلیک کرده و وی را کشتند.
تحقیقات درباره این حمله آغاز شده و هنوز هیچ گزارشی در این باره که فرد مهاجم به چه گروهی تعلق داشته است، منتشر نشده و طالبان نیز هنوز مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان