۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین تجمع بزرگ حامیان ولایت در مصلای شهر
کد خبر: ۱۴۷۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی در اقبالیه اتفاق افتاد:

تجمع بزرگ حامیان ولایت در مصلای شهر

صبح قزوین:از ساعت ۱۰صبح امروزدانشجویان ودانش آموزان شهر اقبالیه در کنار مسئولان این شهر به مناسبت ۱۳آبان وتسخیر لانه جاسوسی گرد هم آمدند.

تجمع بزرگ حامیان ولایت در مصلای شهر

به گزارش صبح قزوین، در مراسم گرامیداشت 13 آبان در اقبالیه،  ابتدا سرهنگ وفاپور درسخنانی ضمن گرامیداشت این روز بر عدم سازش با آمریکا در مذاکرات دوطرف تاکید کرد و به نقش این روز در شکل گیری جریان انقلاب اشاره نمود.

در ادامه مراسم قطعنامه سالروز تسخیر لانه جاسوسی خوانده شد که بند های مختلف آن براستقلال وعدم وابستگی به آمریکا وسران استکبارمبتنی بود.

بعد از اتمام هر یک از بندها حضار با شور و شوق خاصی تکبیر گفته، شاهد و شنوای این قطعنامه بودند.
پس از  قطعنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله(ع) مراسم مداحی ونوحه خوانی توسط یکی از مداحین شهر انجام شد که شور وشوق خاصی را در بین جمعیت حاضر ایجاد نمود.

در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین ضمن تبریک روز دانش آموزوتسخیر لانه جاسوسی ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13آبان وتسخیر لانه جاسوسی در اقبالیه نیز باحضور جمع کثیری از دنش آموزان ودانشجویان ومسئولان این شهر تجمع اهالی ولایت مدار اقبالیه را شاهد بودیم که این امر در راستای تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که بر سیاست های یک بام ودو هوای آمریکایی ها ومذاکرات5+1اشاره وتاکید داشتند.

امام جمعه اقبالیه نیز در گفتگویی با خبرنگار صبح قزوین با تبریک این ایام درخصوص این تجمع بیان داشت: این مراسم در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه و برای محکوم نمودن اقدامات سران استکبار بوده ومی تواند حامل پیام هایی برای سران استکبار باشد.

حجت الاسلام فاطمیان  افزود: ما تابع رهنمود های رهبری هستیم ودراین راستا تلاش می کنیم تا با آگاه سازی مردم از دسیسه های آمریکا وعدم صادق بودن آنها در مذاکرات، با سر دادن شعارمرگ بر آمریکا واسرائیل و.
.
.
فرهنگ استکبارستیزی ودینی را در بین مردم با برگزاری چنین تجمع هایی رایج کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان