۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین دوستی‌های خیابانی لطمه سنگینی به دختران وارد می‌کند
کد خبر: ۱۴۶۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام دهنوی:

دوستی‌های خیابانی لطمه سنگینی به دختران وارد می‌کند

کارشناس مسائل خانواده: دوستی‌های خیابانی بین پسران و دختران لطمه‌های سنگینی را متحمل دختران می‌کند و بسیار آسیب‌رسان است.

دوستی‌های خیابانی لطمه سنگینی به دختران وارد می‌کند
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، همایش «مدیریت روابط عاطفی» با حضور پرشور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه نرجس خاتون، فرزانه، الزهرا، فاطمه زهرا(س)، توحید، شهید بهشتی، امامت و فاطمیه در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) برگزار شد.
حسین دهنوی در این همایش ضمن تشریح نتایج مثبت مدیریت عاطفه در دختران نوجوان و جوان اظهار کرد: دوران نوجوانی در زندگی انسان مقطع حساسی است چراکه میل جنسی و عاطفی انسان باید به نحو مطلوبی کنترل شود و چون دختران از لحاظ عاطفی شکننده‌تر از پسران هستند نباید به دوستی با جنس مخالف خود تن دهند.
وی با اشاره به دلایل منطقی و نمونه‌های واقعی بر صحبت‌های خود افزود: اگر دوستی‌‌های خیابانی به نتیجه نرسد، دختر و یا پسر به اصطلاح شکست عشقی می‌خورند و به افسردگی ماژور و یا حاد مبتلا می‌شوند و این آینده آنان را به خطر خواهد انداخت.
دهنوی یادآور شد: اگر چنین رابطه‌هایی به ازدواج ختم شود بیم بروز بد‌بینی زوجین به یکدیگر و اختلاف بین آن‌ها خواهد رفت چراکه بعد از زندگی مشترک اختلاف سلیقه و معایب یکدیگر را می‌شناسند و چون قبل ازدواج احساسی تصمیم گرفتند و انتخاب آن‌ها عاقلانه نبوده، گاه تلاش‌هایشان برای بهبود زندگی به نتیجه نخواهد رسید.
این کارشناس مسائل خانواده در تکمیل صحبت‌های خود گفت: بدبینی زوجین به یکدیگر از این جهت است که همواره می‌ترسند از اینکه همسرشان با فرد دیگری جز او در ارتباط باشد و به دوستی دیگری تن دهد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان