۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین فتح الله زاده: مگر من سیاسی هستم که اجازه فعالیت در ورزش را نداشته باشم؟ کسی من را ممنوع‌الکار نکرده است
کد خبر: ۱۴۵۱۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

از شکست در انتخابات نمی‌ترسم

فتح الله زاده: مگر من سیاسی هستم که اجازه فعالیت در ورزش را نداشته باشم؟ کسی من را ممنوع‌الکار نکرده است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این روزها رویاهای بزرگی در سر دارد و قصد دارد برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند.

فتح الله زاده: مگر من سیاسی هستم که اجازه فعالیت در ورزش را نداشته باشم؟ کسی من را ممنوع‌الکار نکرده است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این روزها رویاهای بزرگی در سر دارد و قصد دارد برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند.

علی فتح‌الله‌زاده گفت که از شکست نمی‌ترسد اما اگر کفاشیان کاندیدا شود کنار می‌کشد. گفتگوی جذاب «نسیم آنلاین» با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را در زیر بخوانید:

در حالی که انتخابات فدراسیون فوتبال 2 ماه دیگر قرار است برگزار شود، موضوع حضور شما سر و صدای زیادی را به پا کرده است. واقعا می‌خواهید تصمیم‌تان را عملی کنید؟
هم اکنون ثبت نام کاندیداها تازه شروع شده است و چیزی معلوم نیست. باید ببینم چه کسانی می‌خواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و بعد از آن در مورد این موضوع تصمیم گیری می‌کنم. در حال حاضر قصد دارم در انتخابات شرکت کنم اما کسی از آینده خبری ندارد. شاید احساسم کنم حضورم در فوتبال به ضرر این رشته ورزشی است و کنار بکشم چون دوست ندارم خودم را تحمیل کنم. ما از آن دسته از افرادی نیستیم که بخواهیم به هر قیمتی به فدراسیون برویم و اگر حس کنم می‌توانم مفید باشم حتما این کار را انجام می‌دهم.

اما خیلی‌ها می گویند شما در دولت روحانی مجوز بازگشت به ورزش را ندارید و برای شرکت در انتخابات رد صلاحیت می‌شوید. خودتان این موضوع را شنیده‌اید؟
مگر من سیاسی هستم که اجازه فعالیت در ورزش را نداشته باشم؟ البته من سواد سیاسی دارم و از خیلی از آقایانی که در مورد سیاست حرف می‌زنند به این حوزه مسلط‌تر هستم. اما فعالیت من در تمام این سال‌ها بیشتر ورزشی، هنری و فرهنگی بوده است و سعی کرده‌ام در این حوزه ورود نکنم. فکر نمی‌کنم کسی بخواهد من را از بازگشت به ورزش منع کند.

بعضی از رسانه‌ها خبرهایی در این باره هم منتشر کرده‌اند؟
خیلی از رسانه‌ها به این موضوع دامن زده‌اند ولی من عضو ورزش هستم و از آن دور نمی‌شوم. هر زمان هم که احساس کنم حضورم در فوتبال می‌تواند کمک کند پیش قدم می‌شوم و به حرف و حدیث‌هایی هم که پیش می آید کاری ندارم. تا امروز هم کسی به من نگفته است که نمی‌توانی در انتخابات شرکت کنی و قطعا چنین موضوعی صحت ندارد.

شما چه دلیلی داشت که احساس نیاز کردید که در انتخابات شرکت کنید؟
راستش را بخواهید جوی که بر فوتبال حاکم است چندان جو خوبی نیست. در تمام این سال‌ها در مورد مبلغ دریافتی و شرایط فوتبال سیاه‌نمایی شده است و این جو به صلاح کسی نیست. به همین دلیل هم من احساس نیاز کردم که در انتخابات شرکت کنم و حالا باید ببینم در ادامه کار چه پیش می‌آید. البته بازهم تاکید می‌کنم که باید ببینم چه کسانی در انتخابات شرکت می‌کنند و بعد از آن تصمیم‌گیری می کنم که آیا برای ریاست فدراسیون فوتبال اقدام کنم یا نه.

فکر می‌کنید می‌توانید رای اعضای مجمع را بدست بیاورید؟
به هرحال فراموش نکنید من سال‌ها است که در فوتبال حضور دارم و تمام کسانی که الان در هیئت فوتبال استان‌ها فعالیت می‌کنند و یا مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری هستند دوستان قدیمی من هستند. من صحبت‌هایم را با آنها کرده‌ام و تصمیم با خودشان است که چه کار می‌کنند. باید به رای اعضای مجمع احترام بگذاریم و من هم تابع تصمیم آنها هستم ولی واقعا اگر آقای کفاشیان شرکت کنند کار سخت می شود چرا که ایشان کارهایی کرده است که رای اعضای مجمع را دارد.

منظور شما این است که کفاشیان رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را مهندسی کرده است؟
نه من از جنبه مثبت به این موضوع نگاه می‌کنم. در تمام این چند ساله آقای کفاشیان برخورد بسیار خوبی با اعضای مجمع داشته است و در واقع اعضا او را قبول کرده‌اند. درست است که آقای کفاشیان رقیب من است ولی من هرگز نمی‌خواهم واقعیت را کتمان کنم. عملکرد ایشان مشخص است و من فکر می‌کنم اگر در انتخابات شرکت کنند حتما رای می‌آورند.

اگر کفاشیان در انتخابات شرکت کنند شما کنار می‌کشید؟
بله من کنار می‌کشم چون فکر می‌کنم ایشان روی کارشان مسلط هستند و نیازی به حضور من نیست. من از اول هم گفتم که در هر شرایطی در انتخابات شرکت نمی‌کنم و فکر می کنم ایشان کاملا اصلح هستند و می‌توانند برای فوتبال مفید باشند.

نمی‌ترسید که در انتخابات شرکت کنید و رای نیاورید؟
این که شما شرکت نکنی نشانه ضعف است. اتفاقا من شرکت می کنم و مشکلی با این موضوع ندارم. تلاشم را می کنم و صد در صد به رای اعضای مجمع احترام می گذارم. خیلی از نماینده های مجلس در این دوره رای نیاوردند ولی دلیل نمی شود که دور بعد شرکت نکنند چراکه نیت آنها کمک به مردم بوده است.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان